אירועי חברה הם דרך מצוינת לא רק להעביר תוכן לעובדים שלכם, תוך יצירת תחושה של משפחתיות וכיף, אלא גם דרך לשווק את החברה או המוצר שלכם. גם אם מעולם לא ארגנתם אירוע חברה וגם אם ארגנתם רבים כאלו, בוודאי תהיו מעוניינים לקרוא מספר טיפים שיוכלו לגרום לכך שאירוע החברה הבא שתארגנו יהיה כזה שכולם ירצו להשתתף בו וגם יזכרו אותו לתקופה ארוכה.
- זכרו להתאים בין האירוע לקהל היעד: מה שמתאים לעובדי חברת עורכי דין, לא מתאים לעובדי חברות היי-טק או לעובדי רשת חנויות ביגוד. עשו מחקר בנוגע לממוצע הגילאים של העובדים ותחומי העניין שלהם והתאימו את האירוע עבורם. ככל שתכני האירוע שלכם יהיו יותר רלוונטיים לקהל היעד כך יש יותר סיכוי שהעובדים יגיעו אליו וגם ייהנו להשתתף בו.
- בחרו שעה ומיקום שמתאים לעובדים: הפרטים הטכניים והלוגיסטיים של האירוע, כמו מיקום ושעה, יכולים לבנות או להרוס את האירוע עצמו. חשבו האם אתם מעוניינים לעשות את האירוע במהלך שעות העבודה, במקום אשר קרוב למשרד או לבחור דווקא בסביבה שונה, כדי לגרום לעובדים להרגיש יותר נעים ובנוח. אם החלטתם אחרי הכל שהאירוע יתנהל מחוץ למשרד בשעות הערב, יש לנסות לבחור מיקום ושעה שמתאימה לעובדים. לנסוע זמן רב בפקקים אחרי יום עבודה ארוך יכול להיות מתסכל עבור העובדים, ויוציא את הפאן הכיפי מהאירוע כולו.
- חשבו על תוכנית אמנותית: הכבוד של בדברי מנכ”ל החברה ומצגת שיווקית במקומו מונח, אך כדאי לחשוב על דרכים יצירתיות וכיפיות להעביר את הערב. למשל, ישנם סטנדאפיסטים שמשלבים בתוך מופעי הסטנדאפ שלהם סיטואציות מחיי העבודה באופן כללי או המשרד הספציפי שלכם, לפי בקשה. זו יכולה להיות הזדמנות טובה לגרום לאנשים בחברה להיפתח זה לזה.
- השאירו זמן למינגלינג: גם אם אתם רוצים להספיק להעביר סדנה או הרצאה במהלך האירוע שלכם, חשוב שתשאירו זמן למינגלינג בין העובדים, כדי ליצור אווירה משפחתית ומאוחדת יותר ביניהם. למרות שנדמה שהם נמצאים זה עם זה לאורך כל היום במשרד, לא תמיד יש להם זמן לשוחח ביניהם על הא ודא ולנסות להכיר זה את זה.
- חלקו מתנות או מזכרות: ישנן חברות רבות אשר מספקות מוצרים לקידום מכירות שאתם יכולים להשתמש בשירותיהם עבור המזכרות שיחולקו בסוף האירוע. מגוון המוצרים הוא רחב מאוד וכולל מתנות כמו עטים, דיסק און קי, מחזיקי מפתחות, תיקים ועוד. גם כאן חשוב להתייחס לתוכן האירוע ולקהל היעד. ככל שהמתנה תהיה מקורית יותר או שימושית יותר, כך ההצלחה שלה תהיה גדולה יותר.