העידן הדיגיטלי שבו אנו חיים משכיח מאיתנו לפעמים את העובדה הבסיסית והפשוטה שאנשים עדיין מתקשרים וקולטים מסרים גם בדרכים הישנות והקלאסיות. בדיוק בגלל זה, עסק שרוצה להיות בכל מקום ובכל זמן ומעוניין לספר על עצמו ולתזכר אנשים לגביו באופן ספונטני, חייב כרטיסי ביקור שיאפשרו לעשות זאת. הנה כמה טיפים לעיצוב כרטיס הביקור המושלם.
הכי חשוב – הלוגו
הדבר הראשון שצריך להקפיד עליו הוא כרטיס ביקור שמבהיר בצורה ברורה ואפילו אוטומטית מי עומד מאחוריו. הלוגו צריך להיות גדול וגם שורת המיצוב אם יש כזו. המטרה היא שברגע שאדם כלשהו מסתכל על הכרטיס הוא יזהה באופן מידי את העסק שעומד מאחוריו.
עיצוב נקי ופשוט
מומלץ בחום לשמור על העיצוב הכי נקי ופשוט שאפשר. בלי גופנים מורכבים ומקושקשים ובלי ציורים ופרטים מיותרים ללא תכלית. יותר מדי בלגן בעיניים יגרום למי שמסתכל על הכרטיס פשוט להזיז אותו הצידה.
פרטי יצירת קשר ברורים
זכרו כי כרטיס הביקור הוא הדרך שבה אתם מזכירים ללקוחות, לספקים ולשותפים הפוטנציאליים שלכם איך אפשר להגיע אליכם. הקפידו לשים את כל פרטי הקשר שלכם במקום ברור ובולט בכרטיס לרבות כתובת, מספר טלפון, כתובת אימייל, כתובת לאתר וקישורים לרשתות החברתיות.
קישור אוטומטי לאתר?
רוצים להביא אנשים אל תוך האתר שלכם בקלות? שקלו להדפיס כרטיסי ביקור עם קוד QR שניתן לסרוק דרך הטלפון הנייד ולהגיע אוטומטית לכל כתובת שתבחרו.
הדפיסו כמות גדולה מראש
בסופו של דבר לא מדובר על הוצאה כבדה מדי ולרוב נגלה שאנו זקוקים ליותר כרטיסי ביקור ממה שחשבנו בהתחלה. אנו ממליצים בחום להזמין מבית הדפוס מראש כמות גדולה. כרטיס ביקור זו דרך נהדרת לפרסם את עצמינו ולסייע ללקוחות שלנו לשמור אתנו על קשר.
מרחבי הרשת:
ראובן איליץ' – טוויטר: https://twitter.com/RIlyich
ראובן איליץ' – יזם טכנולוגי – חשבון לינקדין
ראובן איליץ' – פייסבוק