הגיע הזמן להחליט: אמא או אבא?!?!
אתר Zap.co.il יוצא בקמפיין ארצי בעלות של 3 מיליון ₪
אתר Zap.co.il יוצא בקמפיין פרסום ארצי תחת הסלוגן: "אמא או אבא? לכל החלטה יש זאפ". הקמפיין עולה בשלושה סרטוני טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט ומדיה חברתית. עלות הקמפיין עליו אמון משרד הפרסום מקאן אריקסון, מוערכת ב– 3 מיליון ₪, והוא נתמך בהצבעת גולשים בתוך אתר זאפ: http://abaima.zap.co.il/
איתן זינגר- מנכ"ל זאפ מוסר : "זאפ, אשר הפכה לכוהנת השוואת המחירים בישראל, מנסה להמחיש בקמפיין קורץ זה, כי לכל החלטה צרכנית יש פתרון בזאפ. מגוון הכלים תומכי ההחלטה המצוי בזאפ, וביניהם מערכות סינון, דירוג מקצועי, חוות דעת גולשים, ומאפייני מוצר- מאפשרים לצרכן את היכולת לקבל החלטה מושכלת לפני כל קניה. התובנה המומחזת בקמפיין היא, כי אם זאפ יכולה להשוות ולתת לך כלים להחליט בין אמא לאבא, קל וחומר כי זאפ היא כלי ההחלטה שלך לכל התלבטות צרכנית.״
קמפיין "אמא או אבא" מעביר את המסר כי זאפ מספק את מגוון הכלים הדרושים בכל תהליך של קבלת החלטה, הנוגעת לרכישת שירותים או מוצרים. עולם ההחלטות של זאפ, בנוי הן מצוותי מומחים, והן מקהילות הגולשים, ובכך מציע לצרכן את מכלול הקריטריונים הדרושים לו לשם קבלת החלטה מושכלת, מבוססת ואמינה.
המסר מועבר בקמפיין זה באופן הומוריסטי ומוקצן, בו מנסה כוכבת הקמפיין להחליט את מי אוהבת יותר: את אבא או את אמא???… הצופים מופנים לאתר זאפ ומתבקשים לעזור לילדה בקבלת ההחלטה.
קבוצת דפי זהב הוקמה לראשונה כמאגר המידע הגדול ביותר בישראל לעסקים. היום כוללת החברה, נוסף על מאגר הגדול ביותר של בתי עסק ובעלי מקצוע, מותגי אינטרנט מובילים, המבוססים על אינדקס והשוואת מחירים: Zap, מתחתנים, rest, דוקטורס, Weekend, משפטי, D day, קמ"ש, ועוד. קבוצת דפי זהב מעניקה ללקוחותיה שירותים מתקדמים בתחומי הסלולאר והתקשורת, ומהווה ראש חץ בהבנת התנהגות צרכנית ומתן פתרונות חדשניים במגוון תחומים.
(באדיבות הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת)