בניית אתרי תדמית לעסקים

אם העולם הוא כפר גלובאלי – הוא ודאי כזה – רשת האינטרנט היא כיכר השוק, המקום שבו נפגשים כולם, רואים ונראים, חושפים ונחשפים. האינטרנט היא הזירה שבה מתקיימת הפעילות התקשורתית, הכלכלית, השיווקית. יותר מאשר כל זירה אחרת נכון לאפיין אותה במשפט – אם אתה לא שם, אתה לא קיים.
מכאן נובעת ונגזרת חשיבות קיומו של אתר תדמיתי לעסק. האתר הוא כרטיס הביקור. הוא חלון הראווה. הוא תעודת הזהות. האתר מאפשר ליידע את ציבור הגולשים על אודות העסק שלכם, לחזקו ולהעצימו. היום ניתן לבנות אתר במגוון אפשרויות כאשר אתרים זולים ניתן לבנות בפלטפורמותחינמיות של גוגל כגון גוגל לעסקים, גוגל בלוג וכדומה אך אתרים מורכבים יותר המאפשרים נגישות ומכירות לגולשים נדרש להיעזר בחברה מקצועית עם תחום התמחות ספציפי. האתר פותח דלת ומזמין את הציבור. האתר אמור להציע לציבור הגולשים תוכן מעניין, חוויית גלישה. הוא אמור לעורר עניין ולשמר אותו, להניע גולשים אקראיים להיהפך ללקוחות. לבצע המרה. להזמין מוצר או שירות. לספק ערך וערך מוסף.
אתר תדמית הוא אתר שיווקי מכל בחינה. על מנת שיהיה אתר אפקטיבי ראוי שעיצובו יעניק לו חזות יפה ומושכת אבל שלא יאפיל על התוכן. על מנת ליצור אחדות תוכן וצורה מומלץ למסור את מלאכת בניית האתר לחברה, אשר מציעה לכם אנשי מקצוע בכל היבט של האתר, לרבות עיצוב גרפי, קידום בגוגל וכמובן- אנשי תוכנה מקצועיים המאומנים ומיומנים בתחום בניית אתרי.
חשוב שהאתר ייבנה באופן מקצועי מותאם לצרכי הלקוח ולציפיותיו. גם אתר שיש בו חנות למכירת מוצרים (ואולי בעיקר אתר כזה) המחייב הבניה והטמעת מערכת לניהול עצמי של התוכן הוא, בראש ובראשונה, את תדמיתי, וכל מה שיש בו- תוכן וצורה- אמור להעצים את התדמית.

אתר תדמיתי אפקטיבי
אחד העקרונות שחשוב לתת עליהם את הדעת בבניית אתר תדמית הוא ליצור מתאם בין אופי המותג ורוח העסק ובין המעטפת העיצובית של האתר. לדוגמה: אתר של עסק המייצר חיתולים למבוגרים יעוצב באופן שונה מאתר המספק שירות די ג'י למסיבות.
אתר תדמיתי אפקטיבי הוא אתר שהקוד שלו מתאים למנועי החיפוש העיקריים בכלל ולגוגל בפרט. כמו כן ודאי רצוי שהאתר יתאים לכל סוגי הדפדפנים על מנת שכל גולש יוכל לגלוש בו באופן חופשי, להתוודע לכל מה שמוצג ומוצע באתר ואף לבצע דרכו פעולות שונות.
כיום, כאשר מספר הגולשים באתרי האינטרנט באמצעות סמארטפונים לסוגיהם משתווה ואולי אף עובר את מספר הגולשים בהם באמצעות מחשבים, יש חשיבות מכרעת לבניית אתר תדמיתי שמותאם למכשירים אלה, המגבירים באופן משמעותי את נגישותם ואת זמינותם של לקוחות פוטנציאליים לאתר.

בעיני הלקוח הפוטנציאלי
על מנת ליצור אתר תדמיתי אטרקטיבי ואפקטיבי חשוב לבנות אותו כך שייראה בעיני הגולשים כאתר שמעניק להם, לבד מסיפוק צורך או רצון, גם חוויית גלישה. לחוויית גלישה יש משמעות והשפעה ישירה ומכרעת על משך הזמן שבו הגולש ישהה בו.
אתר תדמיתי עצמתי לוכד את העין ואת תשומת הלב. לכידת הקשב והריכוז של הגולש אינה מובנת מאליה. הנחת העבודה שעל פיה אמור לפעול כל בעל אתר היא זו: עומדות לרשותו שניות אחדות בלבד על מנת "לתפוס" את הגולש ולעניין אותו. בשניות בודדות עליו לספק לו חומר מספיק שיהיה בו משום תשובה לשאלה- מה האתר מציע? על איזה צורך הוא עונה? איזו תועלת הוא מביא? מדוע כדאי להמשיך לגלוש בו? אם בתוך שמונה שניות לכל היותר הגולש אינו מקבל תשובה לשאלות אלה, הוא לא יישאר באתר. האתגר – תובעני מאין כמוהו- הוא גם סיכוי. בהצלחה!

המאמר נכתב באדיבות Dig-It פתרונות אינטרנט, בניית אתר תדמית לעסקים

Paste your AdWords Remarketing code here