ברל'ה 2011 – גיתם קטף את 3 המקומות הראשונים

משרד הפרסום גיתם BBDO קטף את שלושת המקומות הראשונים בתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות –

'ברל'ה 2011' של JCDecaux

במקום הראשון זכו  קובי לוי ואלדד לוי מגיתם BBDO

מקום שני- ארנון רותם וכרמל כמאל אבוזלץ מגיתם BBDO

מקום שלישי- רוני אזולאי ומשה סקייביץ מגיתם BBDO

 

הזוכים הוכרזו במסגרת פסטיבל 'קקטוס הזהב 2011'

חברת JCDecaux תעניק לזוכים חבילות פרסום בשווי כולל

של 160,000 ₪

חברת JCDecaux הכריזה במסגרת פסטיבל קקטוס הזהב על הזוכים המאושרים בתחרות קריאייטיב בפרסום חוצות 'ברל'ה 2011'. מנכ"ל JCDecaux פיליפ רו, ציין כי הוא שמח על ההצלחה של התחרות גם השנה וכי הצוותים הקריאטיביים הקשו ועדת השיפוט לבחור את הזוכים. את שלושת המקומות גרף משרד הפרסום גיתם BBDO כאשר במקום הראשון זכתה פרסומת לחברת התעופה ישראייר, במקום השני זכתה פרסומת לחישגד של מפעל הפיס ובמקום השלישי והמכובד זכתה פרסומת לאורביט של חברת ריגלי.

במסגרת התחרות לשנת 2011, התחרו 45 צוותים אשר הורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי 9  משרדי פרסום בארץ:  גלר נסיס Publicis , שלמור אבנון עמיחי Y&R, יורו RSCG, ערמוני בייטס, באומן בר ריבנאי, זרמון גולדמן, גיתם BBDO, פוגל אוגילבי, אדלר חומסקי ורשבסקי Grey. הצוותים הציגו מגוון רחב של מודעות קריאטיביות לפרסום עירוני.

השופטים אשר הרכיבו את ועדת השיפוט בתחרות הינם: צור גולן – סמנכ"ל קריאייטיב שלמור אבנון עמיחי, יורם לוי – סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, גיא בר – סמנכ"ל קריאייטיב גיתםBBDO , רוני שניידר – סמנכ"ל קריאייטיב גלר נסיס Publicis, עדו קריב – סמנכ"ל קריאייטיב יהושע TBWA, יגאל בראון – מנכ"ל איגוד חברות הפרסום.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל : "זכינו לראות עבודות מקוריות, ומעניינות מצוותים רבים בדיוק כפי שדוגלת חברת JCDecaux. אני שמח שהפרסומאים החלו לראות בפרסום החוצות כמדיה חשובה בפניה והגעה לקהל. אני מודה לועדת השיפוט אשר עמדה בפניי בחירה קשה אודות הזוכים וכמובן לכל המשתתפים בתחרות".

קובי לוי ואלדד לוי אשר זכו במקום הראשון קיבל מחברת JCDecaux שוברים בשווי 1500 יורו כל אחד לחופשה ברשת קלאב-מד העולמית. בנוסף, הפרסומות הזוכות בשלושת המקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום במתקני JCDecaux כאשר הפרסומת שקטפה את המקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום על גבי תחנות אוטובוס ושלטי הכוונה בשווי כולל של  כ- 80,000 ₪. הצוות, ארנון רותם וכרמל כמאל אבוזלץ, שזכה במקום השני, יקבל חבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 ₪. רוני אזולאי ומשה סקייביץ אשר זכו במקום השלישי יקבלו חבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 30,000 ש"ח.

חברת JCDecaux החלה במסורת התחרות לפני כ-8 שנים בפריז בה ממוקמים   משרדי החברה וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת JCDecaux.

אודות JCDecaux :

חברת JCDecaux נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון-  בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

לאחר שזכתה במכרז של עיריית תל אביב- יפו המעניק לה את הזכות הבלעדית לפרסום לשילוט תחנות האוטובוס ומכווני התנועה בת"א- יפו, החלה JCDecaux בשינוי פני העיר הכולל בין היתר עיצוב ובניית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות וכיום כמחצית מתחנות האוטובוס השונות ומכווני התנועה, מוצגים מחדש באיכות גבוהה יותר ונראות שלא הייתה כמותה בארץ. האיכות שמביאה עמה חברת JCDecaux הינה בסטנדרטים החדשים הבינלאומיים. ההשקעה הכוללת של JCDecaux בת"א מוערכת בכ-15 מיליון יורו.

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here