קסטרו ממשיכה להיערך להגעת H&M לישראל: רשת האופנה פנתה באחרונה לקניונים בבקשה לאחד את שטחי חנויות הנשים והגברים שלה – כך נודע ל-TheMarker. כמו כן ביקשה הרשת להגדיל את שטחי המסחר הכוללים שלה.
שטחה של חנות ממוצעת של H&M יהיה 1,200-1,800 מ"ר, בעוד שכיום משתרעות החנויות של קסטרו על פני 250 מ"ר בממוצע. אם קסטרו לא תגדיל את חנויותיה היא עלולה למצוא את עצמה בעמדת נחיתות מול המתחרה מחו"ל. איחוד החנויות יוכל לסייע לרשת גם בהקטנת הוצאותיה, שכן עלויות האחזקה ודמי השכירות של חנויות גדולות נמוכים יותר באופן יחסי. כמו כן, איחוד חנויות מאפשר לעתים להקטין את היקף כוח האדם.
להמשך הכתבה לחץ – איחוד חנויות קסטרו