דו"ח ועדת המדרוג באינטרנט קבע:
אתר BUY2 הוא אתר הדילים היומיים המוביל בישראל
לפי דו"ח ועדת המדרוג שסקר את נתוני הגלישה באינטרנט בשלושת החודשים האחרונים עולה כי אתר הדילים BUY2 מתחרה ראש בראש באתרי סחר ותיקים עם פעילות רחבה יותר, והוא האתר היחיד מבין אתרי הדילים היומיים שנכנס לקטגוריה.
נתוני הדו"ח מראים כי אתר BUY2נכנס לשלושת המובילים בקטגוריית אתרי הסחר, עם 224 אלף גולשים בחודש, לצד האתרים זאפ (712 אלף) ווואלה! שופס (431 אלף), כאשר הוא עוקף את האתרים kama אתר ההשוואות מבית וואלה (196 אלף) ואתר הדקה ה-90 (133 אלף). שאר האתרים שפועלים בתחום הדילים היומיים נותרו הרחק מאחור עם ממוצע גולשים נמוך בהרבה.
אביב רפואה, מנכ"ל BUY2: "נתוני הדו"ח מאששים את מה שידענו בחברה ממחקרים פנימיים ומתגובות הגולשים, שמחנו לראות כי אכן מאמצינו לספק את השירות הטוב ביותר לצרכן הישראלי השתלמו. מאז השקת האתר שמנו לנו כמטרה להביא לגולשים את המוצרים המעניינים ביותר במחיר הטוב ביותר, תוך כדי חשיבה מתמדת על צרכיהם ושמירה על רף שירות גבוה. בכוונתנו להמשיך בדרך הזו, במקביל ליוזמות חדשות שישנו את ענף הצרכנות הישראלי באינטרנט ובכלל".
רקע:
BUY2 הוקם בשנת 2010 והינו אתר הדילים היומיים המוביל בישראל, מציע דילים אטרקטיביים מדי יום ברחבי הארץ בעסקים מובילים מתחומי הפנאי, הקניות, התיירות ועוד. האתר משתייך לקבוצת אתרים בבעלות חברת Netex וקבוצת mako מבית קשת. אתר BUY2 רכש לאחרונה גם את אתר הדילים היומיים הוותיק "דיל היום" והשיק לפני כחודש את אתר הדילים היומיים הראשון בישראל למגזר הערבי "PanetDeal".
(באדיבות הראל מורדי)