פעילות הרשת כוללת פרסום בשילוט חוצות, מודעות בעיתונות
הארצית והמקומית, והמגזינים המובילים ובמקביל דיוור ישיר בפריסה ארצית!
"דיסקרט" רשת האופנה לנשים, יוצאת בפעילות מיוחדת לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2011, הכוללת פרסום בשילוט חוצות, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, הפקות אופנה, לצד המגזינים המובילים ובמקביל דיוור ישיר בפריסה ארצית.
שילוט החוצות וסדרת המודעות של "דיסקרט" בבמות התקשורת השונות, ותתמקד בקולקציה ובמבצעים הייחודיים. הדיוור הישיר אשר יחולק לחברות מועדון הלקוחות של הרשת המונה למעלה מ-35,000 לקוחות, יתקיים בפריסה ארצית ויכיל גלויות ברכה לשנה החדשה לצד הטבה אישית שתינתן למימוש בחודש אוקטובר הקרוב.
יעקב גבאי, מנכ"ל רשת "דיסקרט", מוסר: " רשת האופנה 'דיסקרט' משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2011 הכוללת ליין עשיר של בגדים המעניקים מראה ייחודי ועכשווי. הרשת אשר פונה לקהל הדתי המהווה כיום כ-50% מקהל לקוחות הרשת, מציעה מענה לנשים התרות אחר אופנה חגיגית, נקייה וטרנדית. כמו כן, רצינו בהזדמנות זו של תקופת החגים לברך את קהל לקוחותינו באמצעות הדיוור הישיר, במסגרתו נעניק הטבה אישית למימוש בחודש אוקטובר הקרוב. אנו צופים שהקמפיין וקולקציית החורף החדשה, אותה אנו מציעים במחירים אטרקטיביים ביחס לרשתות הפועלות בישראל, מקומיות ובינלאומיות כאחד, יחשפו אותנו לקהל יעד חדש ויעצימו את הנוכחות של דיסקרט בשוק המקומי".
אודות רשת האופנה 'דיסקרט':
רשת חנויות דיסקרט פועלת בשוק האופנה מזה 23 שנים והינה רשת מובילה המתמחה במידות וגזרות מותאמות לנשים בגילאי 30+ופריטי לבוש למגזר הדתי. הרשת מונה כ-30 חנויות ופונה לקהל נשים בוגר ובשל, משנות השלושים ומעלה שמחפשות מראה אופנתי . הקו העיצובי המוביל של דיסקרט שם דגש על נוחות, אופנתיות ואיכות, החל ממידה 38 ועד למידה 50. לרשת דיסקרט מועדון לקוחות המונה מעל 35,000 לקוחות שלהן מוענקות שפע הטבות והנחות בלעדיות בחנויות הרשת.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).