הבצפר של חברות הפרסום בקאן

גאווה ישראלית

"הבצפר" של חברות הפרסום בקאן

במסגרת תחרות בפסטיבל קאן בין "הבצפר" לבית ספר לפרסום הצרפתי ISCOM

איגוד חברות הפרסום, והבצפר של חברות הפרסום יקיימו במשותף עם קרן ישראל צרפת, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית.

האירוע יתקיים ביום א' 20 ביוני, בקאן, כחלק מאירועי הפתיחה של פסטיבל בטקס תתקיים תחרות בין סטודנטים של "הבצפר" של חברות הפרסום מישראל, מול סטודנטים של בית ספר לפרסום הצרפתי ISCOM.

לפני כחודש קיבלו הסטודנטים משני בתי הספר, הישראלי והצרפתי, בריף להכנת סרטון פרסום ויראלי, לקידום התיירות מצרפת לישראל.

"הבצפר" של חברות הפרסום התגייס למשימה. על הפרויקט עבדו מספר מסלולים: מסלול הפלנינג לתובנות בריף, מסלול הקופי לכתיבת תסריטים, ומסלול ההפקה בשיתוף במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע של אונ' ת"א. הופקו חמישה סרטים, מתוכם נבחרו שלושה ע"י שישה אנשי קריאטיב בכירים. שלושת הסרטים הפיינליסטים מ"הבצפר" ומבית הספר הצרפתי שיגיעו לשלב הגמר יישפטו בקאן ע"י צוות של פרסומאים צרפתים ואנשי משרד התיירות, אלה יבחרו את הסרט הזוכה שישמש את משרד התיירות בקמפיין שלו בצרפת.

הצוות הזוכה יקבל  גם פרס כספי של 3000 יורו.

סטודנט נציג מכל קבוצה יטוס לקאן כאורח של הקרן.

ורד בטש מנהלת הבצפר – "פרויקט לחוץ שמדמה את העולם האמיתי, זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים, תחרות היא גורם מאתגר לכולם. המשימה השנה היא הזדמנות יוצאת דופן לחשיפה אמיתית של כישרונות תחת עבודה מאומצת. להכין חמישה סרטים בזמן קצר, היה תהליך מלמד ומלא סיפוק, הפרויקט התקיים  בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשייה JCS , גרויטי, וברודקאסט. תודה לחמישה במאים מופלאים מהחוג לקולנוע של אונ' ת"א, ולעשרות הגורמים שנתנו לבוגרים עזרה ותמיכה בתהליך ההפקה צלמים, עורכים, שחקנים, מאפרים, תאורנים, חברים, משפחה. אז יש לנו גם תחרות בינלאומית שמהולה בניחוח של ציונות ובתקווה שננצח אז תהיה גם  גאווה ישראלית"

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here