הדתיים גוזרים קופון

טרנד הרכישות החברתיות מגיע גם למגזר הדתי. בימים אלה עלה לאוויר אתר בשם "בא בטוב" (babetov.co.il) הפונה לציבור הדתי – חרדי.

מאחורי האתר עומד אתר האינטרנט המוביל בציבור הדתי "כיפה" (kipa.co.il) שחבר למספר יזמים מקומיים להקמת המיזם המבטיח.


האתר, המעוצב בדומה לאתרי קופונים מובילים, מציע הטבות והנחות ממוקדות לציבור הדתי. בעלי האתר מבטחים שתוכלו למצוא בו שלל הנחות "לייף סטייל" כמו מסעדות, צימרים ופינוקים נוספים, אך הם מבטיחים כי בניגוד לאתרים המתחרים כמו גרופון ובאליגם, כל העסקים שיופיעו באתר יהיו כשרים כך שיותאמו לקהל היעד הדתי. בנוסף מתכננים באתר להציע לגולשים גם מוצרי צריכה בסיסיים המותאמים למגזר, תחום שעד כה לא נכלל באתרי הקופונים בישראל.

"הרעיון מאחורי האתר הוא לנצל את כח הקניה של הציבור הדתי" אומר יואל זיו, מנכ"ל משותף בחברה ומומחה לשיווק במגזר הדתי, "עוד לפני שעלינו התחלנו לקבל פניות מבעלי עסקים שמזהים את הפוטנציאל העצום שיש במגזר הדתי-חרדי. אין לי ספק שהמיזם החדש יעשה טוב גם לבעלי העסקים, ועוד יותר לגולשים שלנו" מסכם זיו.

לבניית הפלטפורמה של האתר אחראית חברת "כיפה שרותי אינטרנט", המפעילה מזה כעשור את אתר האינטרנט הפופולארי במגזר הדתי, "כיפה". האתר החדש צפוי להישען על טראפיק הגולשים הגדול של אתר האם, אותו פוקדים למעלה מ40,000 גולשים ייחודיים מידי יום.

אין ספק שטרנד הקניה החברתית נמצא בשיאו. קרוב לעשרים אתרי קופונים קיימים כיום בישראל, כולם הוקמו לאתר הבינלאומי "גרופון", וספק רב אם בעוד מספר חודשים יחזיקו מעמד כולם, אך אין ספק כי אתרים מפולחים וממוקדים, דוגמת זה של "בא בטוב", מצדיקים את קיומם, ויכולים להצליח גם בשוק הרווי.

(באדיבות אייזן יחסי ציבור ותקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here