ההבדל בין חנות אינטרנטית לבין כרטיס עסק

בימינו, כל בעל עסק יודע שאתר אינטרנט מקצועי זה משהו שחייבים להשקיע בו ושקשה מאד לקדם את עצמינו בלי אתר כזה. עם זאת, נראה כי עדיין ישנו בלבול לא קטן בין מה שנקרא אתר תדמית לבין אתר מכירות שמטרתו למכור את המוצרים שלנו ואנו רוצים לעשות סדר ולהסביר את ההבדלים בין השניים.

תכלית האתר

ההבדל הראשון והמהותי ביותר בין השניים הוא המטרה של האתר. אתר תדמית הוא כזה שמטרתו לספר לעולם מי אנחנו ומהו העסק שלנו. חנות וירטואלית לעומת זאת, היא גם אתר שצריך להבהיר בדיוק מי אנחנו ומה השירותים או המוצרים שאנו מוכרים, אבל בעיקר כזה המעודד את הגולשים לסיים את הביקור שלהם ברכישה.

ההבדלים הטכניים

אז מה זה אומר מבחינה טכנית? ובכן, באתר רגיל או כרטיס עסק נרצה לתת כמה שיותר מידע עלינו, נחלוק מידע מקצועי שיראה שאנו מבינים בתחום בו אנו עוסקים ונאפשר ללקוחות שלנו ליצור איתנו קשר בקלות ובמהירות. באתר איקומרס אלו לא הדברים החשובים ביותר ומלאי המוצרים, מערכת הסליקה והנוחות של הגולשים בתהליך הרכישה הם הדברים העיקריים והחשובים.

עלות בניית אתר

שימו לב שבוני אתרים (חברות ובוני אתרים פרילנסרים) מציעים מחירים שונים והפערים הם גדולים מאד. עם זאת, במרבית המקרים העלות של בניית חנות וירטואלית תהיה גבוה יותר מבניית אתר תדמית בגלל המערכות המורכבות יותר שיש להטמיע בו.

תדירות העדכונים

גם אתר תדמית חשוב לעדכן ולרענן מפעם לפעם, אך בחנויות וירטואליות זה כבר הכרח ודבר חשוב במיוחד. יש לעדכן את המוצרים החדשים שנוספים, להוריד את הישנים ולהציע מבצעים והטבות וחשוב לעשות את זה בלייב, אחרת האתר שלנו ייתפס כלא מקצועי ולא רלוונטי.

עוד משהו שיעניין אותך:
עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השיווק שרכשה את חברת מובלין

Paste your AdWords Remarketing code here