הלמנ'ס מרעננת לכם את שולחן החג ומלבישה את הסלטים עם נבחרת רטבים מפתיעים

הלמנ'ס – עושה חשק לאכול!

הלמנ'ס מותג המיונז והרטבים המוביל בעולם מבית יוניליוור מתרחב לקטגוריה נוספת – ומשיק סדרת רטבי סלט איכותיים במיוחד

סלט הינו המנה הפופולארית ביותר בישראל – 2.1 מיליארד מנות סלט נאכלות מידי שנה ומהוות פוטנציאל גדול לפיתוח שוק רטבים

הלמנ'ס- מותג המיונז המוביל מבית יוניליוור מרחיב את תחומי פעילותו בישראל ומשיק סדרת רטבי סלט איכותית במיוחד.

סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס מושקת לאחר תהליך פיתוח שארך כשנתיים וכלל פיתוח קו ייצור מיוחד במפעל החברה, המאפשר יצירת רטבים דו שכבתיים המדגישים את ייחודו ואיכותו של המוצר.

הסדרה כוללת 6 מוצרים, בטעם ביתי, אשר זכו לציונים מעולים במבחני טעימה- שלושה ויניגרטים עם שמן זית כתית מעולה: ויניגרט לימון זעתר, ויניגרט בלסמי וויניגרט איטלקי; ושלושה רטבים קלאסים: רוטב חרדל ודבש, רוטב אלף האיים ורוטב אלף האיים לייט.

המוצרים המוכנים לשימוש מיידי, מוצעים בבקבוקים שקופים בצורת טיפה, דרכם ניתן לראות את הרוטב ואיכותו. העיצוב המיוחד של הבקבוקים מאפשר הצגתו על שולחן האוכל באופן אסטטי.

סלט הינו המנה הפופולארית ביותר בשוק הישראלי – מידי שנה נאכלות בארץ 2.1 מיליארד (!) מנות סלט. ממחקרים שערכה יוניליוור עולה כי 92% מהישראלים אוכלים סלט ירקות כ- 5 פעמים בשבוע בממוצע. 88% מוסיפים רוטב לסלט הירקות שלהם. הרוטב הפופולארי ביותר הוא שילוב של שמן זית, מלח, פלפל ולימון. 63% צורכים רוטב שהוכן בבית אשר נתפס כאיכותי אולם לא מגוון. רק כ- 8% משתמשים אך ורק ברוטב מוכן.


יעל בן צבי, מנהלת שיווקי תחום קולינארי ביוניליוור ישראל: "סלט הינו חלק בלתי נפרד מהתפריט הישראלי. למרות זאת, ממחקרים שערכנו עולה כי חסר בו גיוון בכל הנוגע לתיבול. על אף הפוטנציאל הגלום בקטגוריה, חסרים בשוק הישראלי מוצרים הנותנים מענה לצורך זה ולמעשה כמעט אין לה נוכחות בשוק. אנו לוקחים על עצמנו מהלך אתגרי של שינוי הרגלי צרכנים. הלמנס הינו מותג מוביל בעולם ואנו בטוחים כי בזכות עוצמתו ובזכות המוצרים המעולים אשר הושקו בהצלחה רבה במדינות רבות נצליח להטמיע את הסדרה גם בישראל."

אורנה לוי,  דיאטנית ראשית יוניליוור ישראל: " סלט ירקות הוא דרך מצוינת ויצירתית לשלב ירקות בתפריט היומי ואנו מעודדים לצרוך פירות וירקות כחלק מתפריט מאוזן.  הסלט הוא מאכל שנפוץ בישראל ואכילתו מהווה דרך קלה, נוחה ומגוונת להוספת יותר ירקות לתפריט היומי. למרות כמות הסלט הגבוהה הנצרכת בארץ, מנתונים שנאספו על פי סקר מב"ת (1999 – 2001, מה אוכלים ישראלים), צריכת מנת הירקות בישראל נמוכה מההמלצות ועומדת על 1.9 מנות ירק ליום כאשר ההמלצה היא 4 מנות ליום. בנוסף, אנו ממליצים להוסיף לסלט הירקות מנת שמן כחלק מתפריט בריא.  השמן מסייע לספיגת חלק מהויטמינים בירקות וכמובן מוסיף טעם מצוין".

סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס מוצעת בבקבוקים בנפח 290 מ"ל במחיר מומלץ של 11.99 – 13.99 ₪. למוצרים כשרות בד"צ (פרט לויניגרט בלסמי).

אודות מותג הלמנ'ס

הלמנ'ס הינו אחד ממותגי המיונז של חברת יוניליוור המובילה את קטגוריית המיונז בעולם. בארה"ב נמכר המותג כבר למעלה מ- 100 שנה.

בשנת 1905 מהגר גרמני בשם ריצ'רד הלמנ'ס החל למכור מיונז על פי מתכון של אשתו, במעדנייה שפתח בעיר ניו יורק. בשנת 1912, הוצע המוצר בצנצנות זכוכית עם הסרט הכחול המזוהה עם המוצר. כיום, מציע המותג ברחבי העולם מגוון מוצרים הכולל מיונז, קטשופ, חרדל, רטבים לסלט ורטבים שולחניים. המוצרים כולם עשויים מחומרים פשוטים ונוחים לשימוש ומשדרגים את הטעם של כל ארוחה – מארוחה ביתית ועד פיקניק בחיק הטבע.

לפרטים נוספים: שלומי מינץ, יפה אפרתי תקשורת 03/6129010

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here