המומחים של טפחות חוזרים והבנק מעלה קמפיין חדש בהשקעת 3 מליון שח

מזרחי טפחות

המומחים של טפחות חוזרים והבנק מעלה קמפיין חדש

דביר מפתיע את רעייתו במתנת יום נישואין

מקורית: טיסה למינכן לצפייה בגמר האלופות

הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן

 

רכישת דירה היא ללא ספק הפעולה הפיננסית החשובה ביותר בחייו של כל משק בית. בדרך להגשמת החלום עוברים רוב רובם של הישראלים בבנק למשכנתאות, שיסייע להם במימון הפרויקט המורכב. סוד גלוי הוא, שמרבית הרוכשים – כ-90%, מגיעים לאחד מסניפי בנק טפחות – מספר 1 במשכנתאות, כדי לקבל מידע על תנאי המשכנתא שמוצעים בבנק.
 

למעלה מ-35% מההלוואות הנלקחות מדי חודש, מבוצעות בטפחות שבעקביות, הולך ומגדיל את הפער בינו לבין המתחרים. למה דווקא טפחות? כיוון שבטפחות, כך עולה מסקרי דעת קהל, אפשר לקבל את הייעוץ המקצועי, האיכותי והאמין ביותר, שמבטיח התאמה מרבית של ההלוואה ליכולות של הלווה ולמאפייניו האישיים. מומחיות ומקצועיות הם אפוא הנוסחה המנצחת של טפחות, וזה גם המסר שעובר מהקמפיין החדש של הבנק.
 

הקמפיין, שהינו נדבך נוסף לחיזוק מעמד הבנק בתחום המשכנתאות, יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן למשך 3 שבועות.  ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-3 מיליון ₪
 

הקמפיין, בכיכובם של דביר בנדק ואשתו עירית, מציג את השניים יושבים ביום הנישואין שלהם בחצר ביתם, אותו רכשו כמובן בעזרת המומחים של טפחות. דביר מציין בפני אשתו כי אם בעבר לא יכלו להרשות לעצמם לנסוע לירח דבש, כיום בזכות המומחים של טפחות, הם משלמים פחות בכל חודש, וכך, מתפנה להם כסף שמאפשר לו לפנק אותה בטיסה בחו"ל. אשתו אשר מתרגשת מהמחווה המפתיעה בוחנת את יעד הטיסה ומגלה שמדובר במינכן. למה דווקא מינכן…? כי לדביר יש תוכניות לצפות בגמר ליגת האלופות שיהיה שם בקרוב.

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here