הענפים במשק שהקורונה עשתה להם רק טוב

כאשר מדברים על משבר הקורונה שהפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו בסוף 2019, מתייחסים לרוב למצב התחלואה, להגבלות ולהנחיות מצד הממשלה בכל זמן נתון, והרבה פעמים גם לפגיעה האנושה בכלכלה שבאה בעקבותיו. ואכן, למשבר היו לא מעט השלכות בעניין הזה, אבל נראה שהתמונה היא ממש לא שחור ולבן, וכי יש עסקים שהדבר הזה עשה להם רק טוב. בואו נדבר על כמה מהענפים שרק הרוויחו ממשבר הקורונה.

 

שיווק ברשת

אז מה קורה כשיש סגר ואסור לצאת? כל העסקים צריכים לפרסם ברשת ולמצוא מקורות חדשים להכנסה, וזה משהו שהוא בהחלט חיובי עבור מקדמים ומשווקים ברשתות החברתיות. ובעוד עסקים אחרים צריכים לפגוש לקוחות וספקים באופן פרונטלי, כאן מדובר על עסק שיכול להתנהל באופן בלעדי מהבית, דרך המחשב וטלפונים, כך שהוא לא הושפע לרעה מההנחיות במהלך המשבר.

 

מעדניות וחנויות אוכל

אין ספק כי המסעדנים שהיו רגילים לארח מאות סועדים ביום הם מהנפגעים הגדולים ביותר של המשבר, ומדובר כאן על ואקום שנוצר שבהחלט צריך היה להתמלא בדרך כזו או אחרת. אז מה עושים כשאסור לשבת במקום? פשוט לוקחים את האוכל הביתה, וזאת הייתה השעה של המעדניות, המאפיות וחנויות הבשר והגבינה להגדיל את ההיצע, להכין סלי פיקניק ארוזים ולמתג את עצמם מחדש בתור מקומות הבילוי של העידן הנוכחי.

 

שליחויות

שוב – כאשר יציאה מהבית היא לא על הפרק, אנשים מחפשים את הדרך להביא את העולם החיצוני פנימה. מתוך כך פרחו שירותי המשלוחים שכיום מציעים לנו את האפשרות להביא עד אלינו כל דבר שאנחנו רוצים בעצם.

 

בשורה התחתונה – בעוד עסקים רבים נפגעו ממשבר הקורונה, נראה כי לא מעט עסקים דווקא הצליחו לפרוח בעת הזו.

Paste your AdWords Remarketing code here