הפצת אקמול פוקוס

טבע ישראל משיקה אריזה חדשה ומעוצבת

ל"אקמול פוקוס"

 

האריזה החדשה לאקמול פוקוס המתמחה בטיפול במיגרנה,

עוצבה במסגרת תחרות בין סטודנטים לעיצוב בבצלאל

טבע ישראל משיקה את אקמול פוקוס לטיפול במיגרנה באריזה חדשה ומעוצבת.

האריזה פרי עיצובו של דן גרינברג מתל אביב, נבחרה מבין 24 עבודות אשר הוגשו לתחרות עיצוב במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, במסגרת שת"פ ייחודי בין טבע ובצלאל.

האריזה החדשה מייצרת חוויה חדשה, מפתיעה ושונה מהמצופה מאריזה למוצר רפואי: היא עוצבה בכחול אינדיגו ומאוירת בצידה החיצוני והפנימי באייקונים שונים המסמלים סיטואציות מחיי הים-יום ( תינוק בוכה, מפתחות, שעון) ) העשויות לגרום למיגרנה. האייקונים מלאי ההומור נתונים בתוך עיגול-   בין האייקונים נמצאת קפלייה אדומה של אקמול פוקוס שמפוגגת אותם.

בדומה למוצרים מתחום הקוסמטיקה, האייקונים ממשיכים מהאריזה החיצונית, גם אל פנים האריזה ובכך נוצר מעין סיפור אופנתי הפונה סגנונית בעיקר לנשים, קהל היעד העיקרי של התרופה.

לדברי הדר מרחב נאמן מנהלת יחידת OTC ומוצרי צריכה בטבע ישראל " אנו שמחים להשיק את אקמול פוקוס באריזה חדשה ומעוצבת אשר בשאיפה גם תשיג בולטות על המדף וגם תאפשר ליצר מערכת יחסים ארוכת טווח עם המותג".

"אקמול פוקוס" מוצר מתמחה ממשפחת אקמול מיועד להקלה במיגרנה קלה עד בינונית, הושק ב-2007 בכ-900 אלף דולר. המוצר פותח בהתאם לנוסחה של אקסדרין מיגרנה, תרופת OTC (ללא מרשם רופא) הנמכרת ביותר להתוויה זו בארה"ב. "אקמול פוקוס" מכיל שילוב של פארצטמול (אקמול), אספירין וקפאין והוכח במחקרים כיעיל יותר בהקלת תופעות המיגרנה מטיפול באיבופרופן (אדוויל, נורופן). צבע הקפליה אדום והוא נמכר כיום באריזה של 30 קפליות במחיר של 37.85 ₪.

ניתן להשיג  בכל בתי המרקחת והפארם.

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here