הצרכנים בחרו בסדרת הדרמו קוסמטיקה Clineral של טבע ישראל וAHAVA
כמוצר השנה לשנת 2012
המודעה שעיצב המשרד זכתה במקום הראשון בתחרות המודעה הקריאטיבית שנערכה בין המודעות של המוצרים הזוכים בכל הקטגוריות
בטקס חגיגי שנערך ב-4.3.2012 הוענק אות מוצר השנה לסדרת הדרמו-קוסמטיקה קלינרל המבוססת על מינון מוקפד של תמציות המינרלים והבוץ הייחודיים הקיימים באזור ים המלח, שסגולותיהם הדרמטולוגיות לטיפול במחלות עור הוכחו במחקרים קליניים רבים בכל העולם.
טקס מוצר השנה מתקיים ב – 30 מדינות, האירוע המתקיים בישראל זו השנה השביעית. השנה הוכרזו 39 מוצרים ב-11 קטגוריות. קלינרל נבחרה כמוצר השנה 2012 בקטגוריית הדרמו – קוסמטיקה
פרסי מוצר השנה עונים בכל העולם על הצורך של הצרכנים לאתר במהירות מוצרים ושירותים חדשים שמספקים להם תועלת, ושצרכנים כמוהם ניסו – והיו מרוצים מהם.
העוצמה של פרסי מוצר השנה מבוססת על העובדה, שמי שמכריע מיהם 'מוצרי השנה' – הם הצרכנים.
בהחלטת חבר השופטים נאמר כי:" Clineral היא סדרה של תכשירי ניקוי לעור וקרמים טיפוליים ומיועדים לסייע בהקלה על תסמינים של מחלות עור כרוניות, להפגת הגירוי ואי הנוחות המתלווים אליהן ולהאצת ריפוי העור. תכשירי Clineral פרי פיתוח משותף של אהבה וטבע
קלינרל הינה סדרה של תכשירי ניקוי לעור וקרמים טיפוליים שנבדקו במחקרים קליניים ומיועדים לסייע בהקלה על תסמינים של מחלות עור כרוניות, להפגת הגירוי ואי הנוחות המתלווים אליהן ולהאצת ריפוי העור. תכשירי Clineral מתאימים לשימוש לאורך כל שלבי ההתפרצות וההפוגה ומבוססים על מינון מוקפד של תמציות המינרלים והבוץ הייחודיים הקיימים באזור ים המלח, שסגולותיהם הדרמטולוגיות לטיפול במחלות עור הוכחו במחקרים קליניים רבים בכל העולם.
" יש לנו מוצר נפלא בידיים ואת זה אתם קבעתם " – זו סיסמת הקמפיין לסדרת המודעות שהפיק משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי לליווי הזכייה בתואר מוצר השנה עבור סדרת קלינרל. המודעה שעיצב המשרד זכתה במקום הראשון בתחרות המודעה הקריאטיבית שנערכה בין המודעות של המוצרים הזוכים בכל הקטגוריות
(באדיבות יפה אפרתי)