חברת המדיה JCDecaux זכתה במכרז לפרסום על 150 עמודי פרסום "פריזאיים" ברחבי תל אביב

חברת המדיה JCDecaux זכתה במכרז

לפרסום על 150 עמודי פרסום "פריזאיים"

ברחבי תל אביב

במהלך השבועות הקרובים יוחלפו 150 עמודי המודעות העגולים של תל אביב ומדרכות תל אביב ירוהטו בעמודים של JCDecaux אשר משתלבים בסביבתם האורבנית ומגבירים את אימפקט הקמפיינים שמפורסמים עליהם בזכות תאורה ייחודית. עיצובם של העמודים נבחרו ע"י עיריית תל אביב-יפו.

חברת JCDecaux זכתה במכרז לפרסום על 150 עמודי פרסום המפוזרים ברחבי תל אביב. העמודים הינם חלק ממכרז ריהוט רחוב בו זכתה JCDecaux למשך 15 שנה, במסגרתו תשקיע חברת המדיה מעל 15 מיליון יורו.

העמודים וסביבתם יתוחזקו וימורקו באופן שוטף ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, כך שגם לעת לילה, יהיו העמודים וסביבתם שטח פרסומי אטרקטיבי, מואר ואפקטיבי מבחינת המפרסם.

פיליפ רו, מנכ"ל חברת JCDecaux בישראל: "חברת JCDecaux פועלת כבר זמן רב לשינוי פני העיר תל אביב. עד כה החלפנו כ- 420 תחנות אוטובוס מתןך 750 תחנות הקיימות בעיר. כעת, אנו פועלים לשינוי והחלפת 150 עמודי פרסום רחוב המוצבים כיום בת"א על מנת להעניק למפרסמים ולעוברים ושבים ניראות נעימה יותר ואפקטיבית יותר. העמודים יתוחזקו ע"י צוותי JCDecaux כדי להעניק למוצר את האטרקטיביות שמגיעה להם כמו בערים הבירות בעולם כגון מדריד, פריז ועוד"

עיצוב העמודים נבחר ע"י עירית ת"א במסגרת מכרז בו זכתה החברה המעניק לה את הזכות הבלעדית לפרסום ברהוט רחוב בת"א (תחנות אוטובוס ומכווני תנועה). במסגרתו של המכרז, JCDecaux  מתכוונת להתפתח ולהשתתף בייפוי הערים.

אודות JCDecaux

JCDecaux היא החברה הבינלאומית היחידה המתמקדת בפרסום חוצות. החברה נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3418 ערים ונראית לעיניהם של כ-293 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. הרשת הבינלאומית של חווית ג'י-סי דקו , ומרכז מחקר ופיתוח המבוסס בצרפת והמונה 300 עובדים, הם שאפשרו ל JCDecaux לפתח חידושים מחידושים שונים, כגון השירותים הציבוריים הממוכנים הראשונים בעולם, קיוסק מידע אינטראקטיבי, מערכת למתן מידע עדכני בזמן אמת על מועדי הגעה בתחבורה הציבורית, ופיתוחים שונים בתחום מיחזור החומרים. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון-  בעולם בריהוט רחוב: 378,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 228,500 פני פרסום. JCDecaux  ישראל הוקמה באוגוסט 2008, לאחר שזכתה במכרז שפרסמה עיריית תל-אביב-יפו.

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here