"היוגורט של Müller לא נופל רחוק מהעץ"
Müller ממשיכה לחדש – מעלה לראשונה קמפיין ליוגורט עם חתיכות פרי מהטבע
Müller הינו מותג היוגורט הראשון בישראל שמצהיר שאינו מכיל חומרים משמרים ואינו מכיל צבעי מאכל מלאכותיים
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט במהלך פברואר 2011 וילווה בסרטון פרסומת שיגולל את סיפורו של אפרסק בדרכו מהעץ אל גביע היוגורט, בליווי פסקול בביצועו של הזמר גבע אלון
סך ההשקעה בקמפיין: 700 אלף דולר
חברת Müller משיקה קמפיין לסדרת היוגורטים החדשה שלה Müller Simply Fruit – יוגורט קרמי עם חתיכות פרי מהטבע וללא חומרים משמרים תחת הסלוגן: "אצלנו היוגורט לא נופל רחוק מהעץ".
בדצמבר 2010 נכנסה Müllerלראשונה בישראל לקטגוריה הגדולה ביותר בשוק היוגורטים – יוגורט עם חתיכות פרי, והשיקה את סדרת Müller Simply Fruit – יוגורט קרמי 3% שומן עם חתיכות פרי מהטבע.
אורן תורג'מן, מנהל שיווק Müller ישראל: "מאז שהשקנו את Müller בישראל לפני כשלוש שנים, אנו ממשיכים לחדש לצרכן הישראלי על ידי הבאת מוצרים באיכות וטעם ייחודיים, ברמת חומרי הגלם הגבוהה והבלתי מתפשרת, כפי שהטבע התכוון. השקת קטגוריה חדשה זו היא המשך התפיסה של Müller להביא לישראל מוצרים בעלי מרקם ייחודי, ואיכות המתבססת על תהליכים מהמתקדמים בעולם השומרים על חומר הגלם כפי שהוא בטבע!".
המסר בקמפיין מדגיש את איכות חומרי הגלם והקרבה לסביבת הגידול הטבעית שלהם, ומתמקד ברעיון שב Müller כל תהליך הייצור של היוגורט (החל בשלב קטיף הפירות ועד לשלב הכנת היוגורט) מתבצע בטבע ולכן היוגורט "לא נופל רחוק מהעץ". סרטון הפרסומת לקמפיין צולם במשך שלושה ימים בהונגריה, בהשתתפות צוות שחקנים בינלאומי. הסרטון מלווה בשיר נעים וזורם בביצועו של הזמר גבע אלון.
הסרטון מגולל את סיפורו של אפרסק בודד שנשכח על ידי אחת מבנות Müller על עץ אפרסק. האפרסק נופל מהעץ "ויוצא" למסע בטבע בעקבות הקוטפת של Müller , תוך שהוא חולף על פני סנאי, נשטף במי אגם צלול, ומגיע לאחו ירוק שבו אנשי Müller מכינים את היוגורט. בסיועו של פרפר חביב, נופל האפרסק הישר אל סלסלת הקוטפת ששכחה אותו על העץ, ומשם הדרך אל גביע היוגורט קצרה.
את קמפיין הטלוויזיה יצרו אנשי משרד הפרסום יהושע TBWA. הוא יעלה בכול ערוצי הטלוויזיה.
אבישי יוסמן, מנהל מותג בכיר ב- Müller: "בקמפיין החדש ביקשנו להעביר את התחושה לפיה הטבע הוא חלק בלתי נפרד מהיוגורט – הטבע "מתנדב" ורוצה לקחת חלק ביצירה הטבעית של היוגורט. אנו מאמינים כי על מנת להעניק לצרכנים שלנו את חווית הטעם הטובה ביותר, שימוש במוצרים טבעיים הוא הכרחי, שכן אף אחד לא יכול לעשות זאת טוב יותר מהטבע עצמו".
Müller הוא מותג היוגורט מס' 1 בבריטניה, ומס' 2 בגרמניה, באיטליה ובאירופה. החברה מייצרת, בנוסף ליוגורט, מוצרי חלב נוספים, גבינות וקינוחים. Müller הושק בישראל ב-28.1.08 בהצלחה רבה, ומאז השקתו זוכים מוצרי Müller להצלחה רבה בקרב קהל הצרכנים.
(באדיבות יפה אפרתי קשורת).