משרדי פרסום מובילים בישראל וכמאה גולשים ברשת כבר לוקחים חלק במהלך המיוחד של JCDecaux למען בטיחות בדרכים!
בפעילות שהחלה לפני כשבועיים, הזמינה JCDECAUX את משרדי הפרסום המובילים בישראל, ציבור הגולשים באינטרנט וסטודנטים מעולם התקשורת והפרסום להציג רעיונות מקוריים למען בטיחות בדרכים
עד כה נרתמו לפעילות: אדלר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי Y&R,גיתם BBDO, מקאן אריקסון, יהושוע TBWA, יורו ישראל וכמאה גולשים ברשת!
הקמפיין יעלה בתחילת 2012 על גבי מתקני JCDecaux ברחבי תל אביב למשך 10 ימים!
חברת הפרסום העולמית JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, החליטה לצאת במהלך מיוחד על מנת להעלות את מודעות הציבור לבטיחות בדרכים. לצורך כך, גייסה החברה משרדי פרסום מובילים בישראל: אדלר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי Y&R, גיתם BBDO,מקאן אריקסון, יהושוע TBWA ויורו ישראל, על מנת שיציגו את הרעיונות הקריאטיביים שלהם למען מטרה זו. במקביל, JCDecaux בנתה עמוד אשר מוקדש לפרויקט בפייסבוק וכמאה גולשים כבר העלו מודעות פרסום שונות.
עמוד הפייסבוק פתוח לציבור הרחב, גם אלו אשר אינם בעלי רקע וניסיון בעולם הפרסום.ניסיון בפרסום את מודעות הפרסום ניתן להציג עד לתאריך 29 בדצמבר בלבד, כאשר לאחר מכן 3 גולשים מאושרים יזכו לראות את הרעיונות שלהם למען בטיחות בדרכים מוצגים לצד משרדי הפרסום על גבי מתקני חברת JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו למשך 10 ימים!
הרעיונות המובילים של הגולשים, ייבחרו על ידי שופטים מחברת JCDecaux ואתר אייס על פי קריטריונים שהוגדרו מראש: מקוריות, העברת המסר והתאמה לפרסום חוצות
העמוד בפייסבוק:
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "אני גאה לראות את ההיענות המדהימה מצד חבריי מעולם הפרסום ומצד הציבור בישראל לפעילות חשובה זו. קיבלנו לא מעט ויז'ואלים מיוחדים מהגולשים באינטרנט ואני בטוח שיהיה לנו קשה מאוד לבחור רק 3מודעות . הסיבה שהובילה אותנו לצאת בקמפיין המיוחד הזה היתה להעלות את המודעות למען בטיחות בדרכים ואני חייב להודות שאני מרגיש שהצלחנו אפילו בקצת במשימתנו. אנו מציעים לציבור הרחב להמשיך ולהציע את הרעיונות שלהם למען מטרה זו כי הכל עוד פתוח!"
הרעיון לקמפיין הייחודי נוצר בזכות הצלחת הקמפיין החברתי האחרון שערכה JCDecaux עם משרדי הפרסום למען איכות הסביבה. בחברה בחנו אודות הדרך הנכונה ביותר לגיוס תושבי ישראל ומשרדי הפרסום למען בטיחות בדרכים. לצורך כך, פנה מנכ"ל החברה בישראל, פיליפ רו, באופן אישי למנהלי משרדי הפרסום המובילים בישראל והציע להם לקחת שוב חלק במהלך חברתי מיוחד. הפעם, בחרה הנהלת החברה לערב במהלך הפרסומי גם את הציבור הרחב, אשר איננו בהכרח בעל ניסיון בעולם הפרסום ולתת לכל אחד בישראל הזדמנות שווה לזכות בקמפיין פרסומי עם קרדיט מלא על שמו.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)