חודש וחצי בלבד לאחר השקת המהדורה המוגבלת
מלאי AXE Anarchy לנשים אזל
לראשונה בתולדות המותג הפונה לגברים צעירים, השיק AXE ספריי גוף במהדורה מוגבלת לנשים
חודש וחצי לאחר השקתה בארץ של המהדורה המוגבלת לנשים של Axe, אזל הפריט במחסני החברה. כחלק מהשקת הסדרה כולה, אשר כוללת גם וריאנטים לגברים שימשיכו להימכר באופן סדיר, הוזמן מלאי של הוריאנט הנשי שתוכנן להספיק למשך 4-6 חודשים. המלאי תוכנן על פי הערכות המבוססות על נתוני מכר של הפריט הנמכר ביותר של המותג – Axe שוקולד. בפועל, הביקוש היה גבוה בהרבה ותוך חודש וחצי אזל המלאי במחסני יוניליוור ישראל. יצויין, כי לאורך החודש וחצי האחרונים מאז ההשקה החברה נערכה היערכות מיוחדת כדי לספק את הביקושים הגבוהים מהמצופה.
הודעה על גמר המלאי במחסנים עלתה בעמוד הפייסבוק של Axe וגם בעמוד הייעודי לבנות שנפתח. בעקבות ההודעה הגיעו פניות ובקשות רבות להמשיך ולייבא את הפריט לארץ, אולם בהיותה מהדורה מוגבלת, לא צפוי חידוש המלאי.
השקת Axe Anarchy עוררה לבטים ודיונים בטרם יצאה לדרך. השקת וריאנט לנשים הינה צעד שעשוי להשתמע כניגוד לערכי המותג, לנרטיב עליו הוא מבוסס ולציפיית קהל הצרכנים. מחשבה רבה הוקדשה למהלך זה, החל בשאלה מיהו באמת קהל היעד? האם גברים או רק נשים? ועד למיקום המוצר על המדפים בחנויות. אולם חשוב להבין קהל היעד של אקס היה ונשאר גברים צעירים והספריי לנשים שיעמוד לצד מוצרי הגברים בחנות יהיה בבחינת "כלי נוסף שהמותג מעניק לקהל הצרכנים שלו והמהווה יתרון במשחק החיזור".
אודות AXE
AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.
עמוד AXE בפייסבוק – http://www.facebook.com/AxeMenClub
להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובילות.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)