חוכמת ההמונים של לה קט

"חכמתו של ההמון גדולה, בתנאים מסוימים, מחכמתו של המומחה היחיד"
על פי רעיון זה, שקלול התשובות שתפיק קבוצה גדולה של אנשים שאינם מתואמים ביניהם יהיה כמעט תמיד מדויק יותר מהתשובה הטובה והמלומדת שיפיק מומחה עצמאי (לפי ספרו של James Surowiecki, Wisdom of the Crowds)

בלה קט השיקו קמפיין חדש המבוסס על תאורית "חכמת ההמונים", במסגרתו משתפים את לקוחותיהם הפוטנציאלים ומבקשים מהם רעיונות לפעילות אינטרנט יצירתית, באמצעותה אוהבי חתולים יתוודעו לפיתוח החדשני של לה קט – תוספת חמוציות למזון היבש.

לה קט

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

את הפעילות מקיימת לה קט עם "פידבק" – אתר הרעיונות הישראלי (שפעיל גם בפייסבוק) שמתמחה בגיוס רעיונות של צרכנים, במטרה להביא להם בסופו של דבר את המוצר/השירות הטוב ביותר בדרך המתאימה ביותר.

המחשבה מאחורי הקמפיין היתה להקשיב ללקוחות הפוטנציאלים ולתת להם את הבמה לייעץ מהי הדרך הטובה ביותר לפנות אליהם ולעדכן אותם בחידוש של לה קט.

עוד בנושא:
מרפאה וטרינרית בקיסריה – החברה לנכסי קיסריה

 

Paste your AdWords Remarketing code here