חשיפת מהלך הקיץ של קוקה-קולה

קוקה-קולה מעבירה את הבחירה לבני הנוער

תשיק השנה חוויית קיץ אולטימטיבית חדשנית וראשונה מסוגה

Coca-Cola Summer Love:

עשרות חוויות, אירועים ופינוקים

3 פעמים בכל שבוע –

על פי בחירתם של בני הנוער!

 

במשך כל חודשי הקיץ, 3 פעמים בשבוע, יועמדו לבחירתם של בני הנוער מבחר חוויות או הטבות ממגוון עולמות התוכן שלהם. בני הנוער יקבעו איזו חוויה הם מעדיפים – ויזכו בה. שיאו של האירוע: מופע ענק בליל האהבה, שתוכנו ייקבע ע"י בני הנוער

 

 

קוקה-קולה ישראל תשיק בקיץ 2011 מהלך ייחודי וחדשני:

Summer Love Coca-Cola – שנועד לאפשר לבני הנוער לעצב לעצמם את הקיץ עם מבחר חוויות מעולמות התוכן האהובים עליהם וליצור קיץ גדוש באטרקציות וריגושים בדיוק כמו שהם אוהבים.

במסגרת המהלך, הראשון מסוגו בישראל, ובהשקעה של כ-20 מיליון ש', תעמיד קוקה-קולה לבחירתם של בני הנוער, שלוש פעמים בשבוע, באתר אינטרנט ייעודי, אופציות לבילוי, אירוע או מוצר נחשק. בני הנוער יצביעו בכל פעם לאפשרות המועדפת עליהם  – ויוכלו ליהנות מזו שתזכה במרב הקולות. בכך הופכת למעשה קוקה-קולה את בני הנוער לשותפים מעורבים ופעילים במהלך.

בסך הכל ייהנו בני הנוער מעשרות אירועים וחוויות שונים ומגוונים וממבחר הפתעות ומתנות – על פי בחירתם, לאורך כל הקיץ.

אחד משיאי המהלך יהיה פסטיבל ליל האהבה שתפיק קוקה-קולה בט"ו באב (14.08.11). במרכזו של הפסטיבל יעמוד מופע ענק בהשתתפות מיטב האומנים שיבחרו ע"י עשרות אלפי בני נוער. האירוע יחל אחה"צ ויסתיים למחרת בבוקר.

 

"הבשורה הבאה לבני הנוער"

"כחברה שחרטה על דגלה את ערך החדשנות, החלטנו בקיץ 2011 להביא את הבשורה הבאה לבני הנוער בישראל", אומר אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל, "לאחר שלוש שנים שבהן הובלנו את קוקה-קולה וילג', שהפך למותג בקרב בני הנוער בישראל, אנו רוצים לקבוע השנה שיא חדש ולהציע לבני הנוער חוויית קיץ אולטימטיבית, שונה, חדשה ומרגשת.

ממחקרים רבים שערכנו בקרב בני הנוער, עלה כי הם מעוניינים במערכת יחסים ארוכת טווח עם קוקה-קולה, והחלטנו להיענות לאתגר.

"קוקה קולה תפגוש הקיץ מאות אלפי נערים ונערות בתדירות של 3 פעמים בשבוע, במהלך שישלב מגוון אירועים, ריגושים, הפתעות ומתנות שיחולקו לבני הנוער לאורך כל הקיץ".

זמיר מוסיף: "המהלך מיישם הלכה למעשה את תפיסתה של קוקה-קולה, הדוגלת במעורבות מכסימלית של הצרכן בכך שהוא נותן לבני הנוער את היכולת להשפיע ולקבוע מאילו אירועים, חוויות וריגושים הם ייהנו. במקביל, המהלך מיישם את תפיסת המותג של קוקה-קולה, 'לאהוב את החיים', ומכאן מקור השם Summer Love – קיץ שכולו אהבה".

 

כך זה יעבוד: דו-קרב של חוויות, 3 פעמים בשבוע

שלוש פעמים מדי שבוע (בימים א', ג' ו-ה'), בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, יועמדו לבחירה באתר האינטרנט של המהלך  coca-colasummerlove.co.il חוויות או הטבות, כולן מעולמות התוכן האהובים על בני הנוער. כל מי שיצביע ויבחר בהטבה שתזכה בסופו של דבר במרב הקולות – יוכל לזכות בה.

בימי א' יועמדו לבחירתם של בני הנוער שתי הטבות מיוחדות במתנה במגוון בתי עסק.

ההצבעה תתקיים כל יום א' ומימוש ההטבה יתבצע ביום א' בשבוע שלאחר מכן.

בימי ג' יועמדו לבחירתם של בני הנוער אירועים ייחודיים ובלעדיים, ובימי ה'

הם יתבקשו לבחור מבין שתי אופציות לפרסים חלומיים וייחודים בחו"ל. למשל:

טיסה עם חברים להופעה באירופה.

ההרשמה לפעילויות Coca-Cola Summer Love  תתבצע החל מה-1 ביוני, באתר האינטרנט הייעודי, ובנוסף תתקיים פעילות נרחבת בעמוד הפייסבוק של קוקה-קולה.

Coca-Cola Summer Love מיועד לבני נוער מסיימי כיתות ט' עד י"ב, גילאי 15-18 בלבד.

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here