לילה טוב לכאבים: טבע ישראל משיקה קמפיין רחב היקף לאקמול לילה, לרגל השקת המוצר הייחודי
תחת המסר "לילה טוב לכאבים" יוצאת חברת טבע ישראל בקמפיין רחב היקף, אשר יכלול פרסום בטלוויזיה וברדיו
בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ₪
טבע ישראל מובילת שוק התרופות ללא מרשם בישראל, משיקה את אקמול לילה- תרופה חדשה להורדת חום ושיכוך כאבים המלווים בחוסר שינה, בקמפיין תדמיתי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, בהשקעה כוללת של כ-2 מליון₪.
תחת הסלוגן: "לילה טוב לכאבים" מציג הסרטון בצורה הומוריסטית את האפקטיביות הרבה של אקמול לילה המסייע לסובלים מכאבים המלווים בנדודי שינה, ומאפשר הירדמות קלה ונינוחה, שינה טובה יותר ויקיצה רעננה לאחר שינה ללא כאבים.
במרכז הקמפיין מוצגים אנשים שונים שסובלים מכאבים המלווים בנדודי שינה. כל אחד מהאנשים סובל ונאנח בתורו, וקולות הכאב של כולם יוצרים יחד שיר ערש.
הקמפיין החדש יעלה ב9/12/2011 בערוצים 2, 10, ו-24 ויימשך כשמונה ימים.
שני שוהם, מנהלת משפחת מוצרי אקמול בטבע ישראל: "אנשים רבים סובלים מכאבים אשר מפריעים להם לישון ופוגעים באיכות חייהם. אקמול לילה מכיל שילוב רכיבים של פרצטאמול ודיפנהידראמין המאפשרים לישון באופן טוב ורגוע, ולתפקד כראוי ביום למחרת."
מנהל קריאייטיב ראשי – צור גולן; סמנכ"ל קריאייטיב – יניב אביטל; מנהל צוות קריאייטיב – עוז פרנקל; קופי – מרינה אקילוב ; ארט – דן שני; מנהל לקוחות – דניאל מאירוביץ ; סופרווייזר – ענת רודרמן; תקציבאית – ענבל שטרן; מנהל פלנינג – יוני להב; ראש קבוצת פלנינג – הלה תמיר; פלנרית – שקמה צור; מפיקת משרד –סיגל נוגסי; חברת הפקה – יש הפקות; במאי – ישי קרני; בית פוסט – POST OFFICE. מנהלת יחידת OTC ומוצרי צריכה טבע – הדר מרחב נאמן; מנהל תחום אנלגטיקה וכאב – אסף חריטן; מנהלת מוצרים – שני שהם.
"אקמול לילה" של טבע מעניק פתרון לחום וכאבים המלווים בחוסר שינה. בשוק האמריקאי זוכים משככי הכאבים הייעודיים ללילה לפופולאריות רבה – המוצר השלישי הכי נמכר בכל קטגוריית משככי הכאבים בשנת 2010 הוא טיילנול PM , בעל מולקולה זהה לאקמול לילה.
התכשיר מכיל שילוב ייחודי של חומרים- האפקטיביות הידועה של פארצטמול (500 מ"ג) לטיפול בהורדת חום וכאבים, עם תוספת של 25 מ"ג דיפנהידרמין הנחשב כמשרה השינה הבטוח ביותר בתחום הOTC על ידי מינהל המזון והתרופות.
אקמול לילה מיועד למבוגרים וילדים מעל לגיל 12, במינון של 2 קפליות לפני השינה. יש לעיין בעלון הצרכן לפני השימוש.
המוצר משווק באריזה של 20 קפליות. במחיר של 23.60 ₪. שקלים. ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)