בעולם המודרני והטכנולוגי של היום כל עסק קטן יכול למנף את עצמו בצורה גלובאלית ולהגיע ללקוחות אידיאליים שירכשו את מוצריו או ישכירו את שירותיו אפילו אם הוא יושב באיזה חור נידח באלסקה, כל שהוא צריך זה חיבור יציב לאינטרנט והמשימה יוצאת לדרך.
בכתבה זו נביא בפניכם 7 דרכים שונות לשווק את העסק שלכם ברשת
אלו הן שבע דרכים שונות לשיווק ופרסום העסק שלכם, לא כולן מתאימות לכל עסק, תלוי בסוג העסק, איפה הלקוחות הפוטנציאלים שלו נמצאים ובשירות או המוצרים שלו.
• גוגל ביזניס – אם העסק שלכם הוא עסק מקומי אתם חייבים להחזיק גוגל ביזניס, זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר היום להשיג תנועה, טלפונים ואנשים שמנווטים אל העסק המקומי שלכם עם הניווט של גוגל, הגוגל ביזניס יופיע עם התוצאה שלכם על ביוטי שאנשים מחפשים בגוגל ברגע שהם מחפשים באזור שלכם.
• תוצאות אורגניות וממומנות בגוגל – הדרך הנפוצה ביותר להשיג לקוחות היא להקים אתר ולקדם אותו בצורה אורגנית או ממומנת בתוצאות החיפוש של גוגל, מכל הדרכים השונות שמוזכרות כאן זוהי הדרך עם התוצאות הכי טובות.
• אינסטגרם – אם העסק שלכם יכול להצטלם טוב אז אינסטגרם היא דרך מעולה להעלות את המודעות ולמתג את עצמכם, צלמו תמונות של המוצרים, שירותים שלכם, סמנו אותם בהאשטג מתאים והעלו לערוץ אינסטגרם שלכם.
• פייסבוק אורגני וממומן – עוד כלי מעולה להגיע ללקוחות על פי תחום עיסוק או אזור מגורים הוא על ידי פייסבוק ממומן, פשוט יוצרים מודעה בוחרים את קהל היעד שלכם ומשגרים אליו את המודעה, כמו כן יש את האפשרות ליצור עמוד פייסבוק עסקי שיכול להביא לכם קצת תנועה אורגנית וגם שיתופים של פוסטים ממנו בקבוצות רלוונטיות יוכלו לעזור.
• פינטרסט – שוב אם העסק שלכם מצטלם טוב, פינטרסט הוא מקום מעולה להעלות מוצרים שלכם ולקבל תנועה לאתר שלכם.
• ערוץ יוטיוב – אחת הדרכים היעילות לבנות מותג ולשווק מוצרים בצורה אורגנית היא ליצור סרטוני וידאו ולהעלות אותם עם מילות מפתח מתאימות ליוטיוב.
• פודקאסטים – יצירת פודקאסטים בתחום שלכם תמצב אתכם כאוטוריטות שאנשים יכלו לעקוב אחריכם, הדרך משם לגיוס לקוחות היא קצרה וקלה.
עוד משהו שיעניין אותך:
שי פניני
לשכת עורכי הדין
עו"ד שי פניני
עריכת דין – ויקיפדיה
שי פניני – משרד עורכי דין