לייף סטייל ואופנה – התהפכות הגדולות בישראל ובעולם

משהו קורה בעולם הלייף סטייל ונראה שאי אפשר להתעלם ממנו. עדיין אי אפשר לומר באופן מוחלט שהשינוי כבר הגיע, אבל בוודאי ניתן להריח אותו. הכתבה הזו מנסה לסקור מה קורה בישראל ובעולם שכול כולו לייף סטייל והחיים הטובים. עולם הטיפוח, הדוגמנות, האופנה והתדמית עובר מהפך ונראה כיצד מגמות משתנות פה לאחרונה.

מסלולי הדוגמנות- כבר לא נחלתם של הסופר מודלס

נתחיל דווקא בבר רפאלי, הייצוא הכי יפה שיש לישראל. אבל בואו רגע נתבונן בבר רפאלי שלנו. על מסלולי דוגמנות הבינלאומיים לא נמצא אותה, למה? כי היא לא עונה לקריטריונים הנוקשים והתובעניים של מסלולי הדוגמנות שנעים בין הרעבה עצמית לאנדרוגיניות. בר היא לא זה ולא זה. היא מציגה דמות  נשית במלוא מובן המילה, אי אפשר להתבלבל והיא שומרת על הגוף שלה דרך ספורט ולא דרך הקאות והלקאה עצמית. היא מצליחה בכל העולם תוך שהיא פוסחת על מסלולי דוגמנות אך צובעת כמעט כל מגזין לייף סטייל שנחשב, היא מוזמנת לטוק שואו'ז מהנצפים והפופולאריים ביותר ועוקבים אחריה לא רק כאן בישראל, כי אם בכל העולם.

woman in red dress on the red carpet photos of paparazzi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שינוי בדימוי ותפיסת הגוף האידיאליים בעולם האופנה

במקביל התעוררנו בחודש פברואר השנה לשער מיוחד של מגזין ספורט אילוסטרייטד. שער שעליו כיכבה לא פעם בר רפאלי. השנה שנת 2015 ועל השער מוצבה לה דוגמנית בשם אשלי גראהם שגזרתה שופעת ומציגה מידות גדולות יותר מאלו שהתרגלנו אליהן. אשלי היא דוגמנית אמריקנית יפיפייה שמאחוריה כמות מכובדת של קמפיינים גדולים בעולם והיא ללא ספק מסמלת שמשהו חדש מתחיל בעולם האופנה והלייף סטייל.

נחזור שוב אלינו לישראל ולקמפיין מעורר המחלוקת של צלם האופנה עדי ברקן. עדי ברקן נחשב עד לפני מספר שנים לאחד מצלמי הדוגמנות המצליחים ביותר בישראל. הוא צילם את "היפות והנכונות" של המדינה שלנו במשך שנים ונחשב לגורו בתחומו. הוא היה ידוע בדרישות הקפדניות שלו כלפי הדוגמניות שלו ובסטנדרטים הגבוהים והבלתי אפשריים שהוא הציג. הוא היה חלק מתעשיית האשליות ויום אחד הוא קם והחליט לא עוד!!!. אבל ברקן לא הפסיק לעבוד וחיפש עבודה חדשה, הוא החליט להוביל מהפכה בעולם האופנה, הוא החליט לזעזע אותנו ולצאת בקמפיינים מעוררי מחשבה ומעוררי מחלוקת במטרה להוקיע הפרעות אכילה ולהעלות לסדר היום את השאלה "מה הוא מודל יופי??!!". הוא הצליח להעלות למודעות את השאלות דרך קמפיינים שנויים במחלוקת שנוגעים בקשר שבין אוכל, הפרעות אכילה, הרעבות לבין השואה והקמפיין החל להציף את הנושא.

אבל זה לא נגמר כאן. בזמן האחרון יצא גם חוק בישראל. כן, כן בישראל!. חוק שנועד להגביל את משקלן של הדוגמניות וקובע משקל מינימאלי לכל מי שעתידה עסוק בדוגמנות במדינה. גם החוק הזה ניסה להתמודד עם בעיות אכילה ולהביא לייצוג אמיתי ונרחב יותר של היופי הנשי. לא ברור אם החוק נאכף ואיך בכלל ניתן לאכוף אותו, אבל אין ספק שיש כאן התקדמות בעולם האופנה והלייף סטייל.

אנחנו נמצאים בתהליך, וככזה כנראה שייקח זמן רב עד שערכיו יופנמו ויהפכו לחלק ממודל היופי הרווח. אבל אפשר לומר ללא כל צל של ספק שאנחנו בדרך הנכונה.

בקרו עכשיו בנענע לייף סטייל ותקראו עוד על כל מה שחם בארץ ובעולם!

 

Paste your AdWords Remarketing code here