לקראת השנה האזרחית החדשה ענקית התכשיטים הדנית PANDORA ערכה סקר אופנתי בקרב נשים ישראליות …

ענקית התכשיטים הדנית פנדורה

ערכה סקר לקראת השנה האזרחית החדשה בקרב נשים ישראליות וממנו עולה כי:

את התכשיט היקר לליבן של נשים הישראליות הן מקבלות עפ"ר מהבעל (44%)

נשים ישראליות אינן נוהגות להסיר התכשיטים (54%)

42% עונדות תכשיט בעל ערך סנטימנטלי עבורן כמזכרת לאירוע מרגש

ו-56% רוכשות תכשיטים באופן ספונטני עבור עצמן

 

 

ענקית התכשיטים הדנית, PANDORA, המפורסמת בזכות ה-CHARM BRACELET, המאפשרת ללקוחה ליצור צמיד בעיצוב והתאמה אישיים, לאורך זמן, להוסיף charms לצמיד לשילוב ממבחר של יותר מ-700 CHARMS בעלי משמעות סמלית רגשית לעונדת, המתווספים לצמיד הבסיס העשוי כסף סטרלינג, זהב 14 קראט, עור או בד.

לקראת השנה האזרחית החדשה  PANDORA  ערכה בישראל סקר בקרב כ-300 נשים בגילאי 30-60 בנושא הרגלי הרכישה והענידה של התכשיטים שלהן.

מתוצאות הסקר, שנערך על-ידי מכון רושינק אסטרטגיה עולה כי 86.3% מהנשים הישראליות אוהבות תכשיטים ונוהגות לענוד תכשיטים באופן קבוע וכי רכישת תכשיטים עולה עם הגיל.

 

התכשיט הפופולרי ביותר אותו עונדות נשים ואינן נוהגות להסיר הוא שרשרת עם 54.2% מהנשים העונדות שרשראות על הצוואר, ובהפרש קטן אחריו עגילים עם 52.3% מהנשים. תכשיטים נוספים אותן נוהגות נשים לענוד באופן יומיומי ואינן נוהגות להסיר הן טבעות עם 46.7%, בעיקר טבעות נישואין עם 38.2% וצמידים עם 26.5%.

הפילוג משתנה בהתאם לרמת ההכנסה כאשר בקרב נשים בעלות הכנסה מתחת לממוצע התכשיט המועדף הוא שרשת עם 57.2% ואילו בקרב נשים בעלות הכנסה ממוצעת ומעלה התכשיטים המועדפים הם עגילים וטבעות, עם כ-54%.

הרומנטיקה שולטת בנישואין

את התכשיטים היקרים ביותר לליבן מקבלות הנשים מבעליהן (44.4%), כאשר את המגמה מובילות הנשים בגילאי 50-60 עם 47.7%; 23.5% מהנשים מפנקות את עצמן ורוכשות את התכשיטים לעצמן ואילו 21.9% קיבלו את התכשיט האהוב עליהן מהוריהן או מבן משפחה אחר.

אם הגברים הנשואים מובילים את טבלת מעניקי התכשיטים, אזי המחזרים והמאהבים הישראלים נמצאים כמעט בתחתית עם 6.5%, כשאחריהן "החמות" עם 1.7% בלבד.

אוסף זיכרונות מתוכשט

הנשים הישראליות מחזיקות בתכשיטים בעלי ערך סנטימנטלי, ובעיקר בתכשיטים המהווים מזכרת מאנשים היקרים לליבן (41.8%). תכשיטים מהווים גם מזכרת לחתונה (22.2%) ולימי הולדת (21.9%), כאשר הנשים בגילאי 40-50 הן הנהנות העיקריות ממתנות יום-הולדת מתוכשטות, עם 24.5%.

בא לי…. תכשיט!

למעלה ממחצית הנשים הישראליות (56.5%) השיבו כי הן קונות תכשיטים באופן ספונטני, כאשר הן רואות משהו שהן אוהבות. הנתון מודגש במיוחד בפילוח לפי רמת הכנסה עם 56.5% מהנשים בעלות הכנסה מתחת לממוצע, 56.3% מהנשים בעלות הכנסה ממוצעת ו-66.1% מהנשים בעלות הכנסה מעל הממוצע.

לשם השוואה, מסקר דומה שנעשה בקרב נשים אוסטרליות בשנת 2010 עלה כי רק 40% מהן קונות תכשיטים באופן ספונטני. נתון מעניין אחר הוא שהנשים הישראליות והאוסטרליות מתנהגות באופן זהה כשמדובר ברכישת תכשיטים לאירועים מיוחדים עם כ-39% מהנשים.

אודות PANDORA

PANDORA, שהוקמה על-ידי זוג מהגרים צעירים, פר אנוולדסן ואשתו וויני, ב-1982, החלה את דרכה כחנות תכשיטים זעירה בקופנהגן, בירת דנמרק. בשנת 2000 הפכה החברה למותג בינלאומי, וכיום מייצרת PANDORA את התכשיטים במפעלים שהקימה בתאילנד, ומשם הם משווקים ל-40 מדינות, 10,000 נקודות מכירה, ו-240 חנויות קונספט ברחבי העולם.

 

(באדיבות שטרן אריאלי)

Paste your AdWords Remarketing code here