לרגל יום האישה הבינלאומי החוגג השנה את שנתו ה- 100, דאב משיק קמפיין מחווה באמצעות שלטי חוצות עליהם מצולמת גב' לובה שיפמן החוגגת אף היא השנה יום הולדת 100

האם ליופי אמיתי יש גיל?

דאב – מותג הטיפוח המוביל בישראל  מזמין את נשות ישראל לנהל דיון בנוגע לתפיסה הסטריאוטיפית והחד ממדית של היופי

לרגל יום האישה הבינלאומי החוגג השנה את שנתו ה- 100, משיק המותג קמפיין מחווה באמצעות שלטי חוצות עליהם מצולמת גב' לובה שיפמן החוגגת אף היא השנה יום הולדת 100

שלטי החוצות המוצבים על כביש איילון והמפוזרים ברחבי תל אביב מזמינים את הציבור להצטרף לדיון אודות אידיאל היופי


מותג הטיפוח הבינלאומי והמוביל בישראל "דאב", המשווק על-ידי חברת יוניליוור, מקדם בשנים האחרונות את תפיסת ה"נשים אמיתיות" והיופי האמיתי, המבוססת על המסר לפיו ליופי הנשי גוונים רבים.

כחלק מהתמיכה באג'נדה זו, משיק המותג, לרגל יום האישה הבינלאומי, פעילות תחת הכותרת "האם ליופי יש גיל?" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

במסגרת הפעילות הציב המותג ברחבי תל אביב שלטי חוצות עליהם צולמה גב' לובה שיפמן חברת  קיבוץ גבעת חיים איחוד החוגגת השנה, בדומה ליום האישה הבינלאומי, יום הולדת 100. שלטי החוצות מזמינים את הציבור להצטרף לדיון בעמוד הפייסבוק של המותג בנוגע לאידיאל היופי.

ענת גבריאל, סמנכ"ל חטיבת המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל: "בשנים האחרונות מקדם מותג דאב את תפיסת "היופי האמיתי", המבוססת על המסר לפיו היופי מגיע במגוון צבעים, צורות וגילאים. זו השנה השנייה, בה אנו רואים ביום האישה הבינלאומי הזדמנות לעורר שיחה בנושא.

בשנה שעברה השיק המותג שלט חוצות עליו הוצגו תמונות של אלפי נשים שנענו לקריאה כי ליופי אין מלכה אחת. השנה בחרנו לעורר את השיח בנושא באמצעות שלט מחווה ליום האישה הבינלאומי המציין 100 שנה, עליו צילמנו את גב' לובה שיפמן בת ה- 100 המוכיחה כי ליופי אמיתי אין גיל. אנו בטוחים כי אלפי נשים מכל המגזרים יצטרפו לשיחה ומקווים כי גם הפעם נעורר דיון אמיתי בנוגע להגדרה הסטריאוטיפית של היופי."

שלט החוצות יוצב בכביש איילון (בסמוך למחלף ההלכה) וכן בשלטי חוצות ותחנות אוטובוס ברחבי תל אביב.

אודות דאב

מותג דאב הינו המותג המוביל בישראל בתחום הטיפוח . המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. עם השנים התרחב  המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות וכיום פועל בקטגוריות השיער, דאודורנטים וטיפוח העור.

לאורך כל השנים מלווה המותג במסר של "נשים אמתיות" הבא לידי ביטוי בשפה הפרסומית של המותג ובעיליות נלוות שמטרתם עידוד השיחה בנושא אידיאל היופי.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, בדין, סיף, פינוק ועוד.

(באדיבות יפה אפרתי  תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here