מהלך של BUY2- מאה אלף שקל לגולשים

התחפש לקרוקודיל וזכה בפרס בשווי 100 אלף שקל

אתר הדילים BUY2 הכריז על הזוכה בפרס הגדול: סטודנט מהקריות.

בנוסף לפרס הכספי, הזוכה הגדול יקבל ג'וב חלומי ויהיה מבקר הדילים של האתר, בפני מאות אלפי גולשים בחודש. ג. יפית, לפנייך!

 

האם אפשר לחיות במשך שנה משוברים בלבד? כנראה שאלכס שולץ, סטודנט בן 23 מקריית אתא, יוכל לענות על השאלה הזו ממש בקרוב. לכבוד הצטרפות 100 אלף חברים לעמוד הפייסבוק, אתר BUY2 יזם תחרות בין הגולשים כשהפרס, אחד הגדולים בעולם השיווק באינטרנט- שווי 100 אלף שקל בשוברי קנייה למגוון עולמות התוכן של האתר- ארוחות במסעדות שוות, מוצרי חשמל, מסאז'ים, חופשות בארץ ובחו"ל ופינוקים רבים נוספים.

בנוסף, אלכס יזכה בג'וב חלומי – להיות "מבקר הדילים" של האתר. במסגרת העבודה, יהיה על הכוכב החדש לבקר בדילים נבחרים שהאתר מציע ולספר על חוויותיו למאות אלפי גולשי BUY2.

 

במסגרת התחרות, BUY2 שידועה בסיסמא שלה "כל דיל קרוקודיל" קראה לגולשים ליצור סרטון של שיר או ריקוד ש"יטריף ת'קרוקודיל". עשרות יוצרים השתתפו בתחרות, מתוכם נבחרה חמישיית הגמר.

הפיינליסטים התבקשו להשתתף במשימת גמר, ולעבור סדרת "מכשולים" במכון כושר במהלכה היו צריכים לשכנע את הגולשים להצביע להם. החמישייה נלחמו על אהדת הקהל בקרב קשה וצמוד שארך כשבועיים, ואף יצרו סרטונים משוגעים נוספים עבור איסוף הצבעות.

בעקבות המהלך השיווקי, נוספו לעמוד הפייסבוק של האתר למעלה מ-16 אלף גולשים, תוצאה שהיא עבור מנהלי האתר, שווה יותר מכסף.

 

דרור זליט, המנהל המסחרי של BUY2: "כיום, הפעילות במדיה החברתית היא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר שקיימים. זהו כלי שמאפשר לנו ללמוד רבות על רצונות הגולשים, להכיר אותם ולתקשר איתם בצורה ישירה. יזמנו את תחרות הגולשים על מנת לייצר אקשן ושמחה בעמוד הפייסבוק של המותג שהינו אחד מעמודי הפייסבוק הפופולאריים ביותר בישראל עם למעלה מ-116,000 חברים, בפועל קיבלנו מעל ומעבר למצופה – הצלחנו להכיר את הגולשים שלנו מקרוב, והם אף הגדילו לעשות והעבירו הלאה את מסרי המותג מיוזמתם. היה מרגש לראות את רמת ההשקעה של הגולשים, ואנו שמחים לפרגן להם בחזרה עם פרסים כאלה".

 

בבחירת הזוכה, השופטים שילבו בין איכות הסרטון, "הפעילות השיווקית" של הגולשים, התנהלות במשימת הגמר והעדפות הקהל. בסוף הקרב הקשה הוחלט על המנצח בתחרות ועל הזוכה הגדול- אלכס שולץ.

 

בסרטון המשימה הראשון, אלכס החליף בין כ-10 דמויות סאטיריות וסיטואציות מצחיקות (http://www.youtube.com/watch?v=2N249GcaGRQ&feature=player_embedded)

באודישן המשעשע בשלב הביניים הופיע אלכס עם כובע רחצה ונעלי קרוקודיל (http://www.youtube.com/watch?v=5TnQoPv67OM&feature=player_embedded)

בפעילות שיווק עצמי מאסיבית ומרשימה מחוץ לגבולות הפייסבוק – גייסו אלכס וחבריו הצבעות בקניון

(http://www.youtube.com/watch?v=omcV7evkTmU&feature=player_embedded)

בנוסף יצר אלכס סרטון עם,תחפושת ה'סופר-קרוקדיל' שמציל בעת צרה ומסייע לחסכון בהוצאות (http://flix.tapuz.co.il/v/watch-4051813&v=1-.html)

 

(באדיבות הראל מורדי)

Paste your AdWords Remarketing code here