לאחר שנים בהם מסייע לגברים צעירים במשחק החיזור, משיק מותג הטיפוח המוביל לגברים את וריאנט העונה לשנת 2011 –
המעלה את האתגר ומציע ניחוח שיסע לבחורים להשיג את הבנות "הטובות ביותר" שהיו עד עתה קשות להשגה
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה יוצא דופן, אפליקציית סלולר חדשנית ופעילות אינטרנט במועדון הגברים של אקס בפייסבוק בהשקעה כוללת של 5 מיליון ש"ח
במשך שנים מסייע מותג הטיפוח המוביל Axe, לבחורים צעירים בכל הנוגע ליצירת קשר עם בנות המין השני. השנה משיק המותג את הווריאנט – Axe Excite המבטיח לבחורים הצעירים כי יסייע להם במשימה הקשה יותר – השגת הבנות "הטובות ביותר". המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף תחת המסר "אפילו הילדות הטובות יפלו", הכולל סרט פרסום ייחודי, אפליקציית סלולר חדשנית ופעילת אינטרנט במועדון הגברים של המותג בפייסבוק – Axe Men Club בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪.
בסרטון הפרסומת הייחודי מוצגת חבורת מלאכיות יפיפיות הנופלות על העיר מן השמים. המלאכיות נמשכות לכיוון הכיכר המרכזית של העיר בה נמצא בחור המתחיל את יומו, אחרי שריסס עצמו באקס החדש. המלאכיות שנשבו בקסמי הבחור, שוברות את ההילות שלהן ומתמסרות לעולם הארצי.
נינוח העונה של Axe פותח יחד עם המומחית בעלת השם העולמי לניחוחות – אן גוטליב אשר יצרה ניחוח עם מרכיבים הידועים כמפתים במיוחד.
שולי כרמל, מנהל שיווק תחום הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל: "כמותג המוביל בתחום הטיפוח לגברים, מחוייב AXE לחדש ולרגש את קהל המטרה שלו מידי עונה. כמומחה למשחק החיזור מחפש המותג כל העת חידושים אשר יסייעו לגברים הצעירים. השנה לוקח על עצמו משימה מאתגרת במיוחד: סיוע לבחורים בהשגת הילדות הטובות – הקשות ביותר לכיבוש. אנו בטוחים כי הניחוח החדש והפעילות התומכת יזכו להצלחה רבה וימשיכו לחזק את מעמדו של AXE כמוביל עולם הטיפוח הגברי בארץ ובעולם."
מיהן "ילדות טובות"?
לקראת ההשקה ערך המותג סקר פייסבוק קצר בקרב חברי מועדון הגברים של אקס – AxeMenclub (המונה 52 אלף חברים), בנוגע לתפיסותיהם אודות "הילדות הטובות הקשות להשגה".
מתשובות הגולשים עולה כי מקום מרכזי למצוא ילדות טובות הוא קניון רמת אביב (קרוב למחצית מהמשיבים). ילדה טובה מאופיינת בעיני הגולשים כבחורה בעלת תואר ראשון ושאיפות (70% מהמשיבים). כדוגמא "לילדה טובה" מוכרת ציין חלק ניכר של הגולשים (כ- 40%) את סיון אברהמי, שכיכבה בעונה האחרונה של "האח הגדול". באופן מפתיע, ציינו הגולשים הצעירים כי לדעתם "ילדה טובה" מעבירהזמנה החופשי בעיקר במשחק Angry Birds באייפון (76% מהמשיבים)
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וימשך 3 שבועות.
Axe – Angelyazer
כתמיכה במהלך פותחה במיוחד עבור ההשקה אפליקציה ייחודית ל- iPhone ולסמארטפונים: – Axe Angelyzer המאפשרת לצרכנים לסרוק את תווי פניה או תמונה של בחורה ולקבל ניתוח אודותיה וטיפים שייסעו לבחור הצעיר "להתחיל איתה".
האפליקציה הייחודית מתכתבת עם קמפיין הפרסומות ומציעה לבחור הצעיר כלי עימו יכול להתחיל עם בחורה.
Axe excite – ניחוח AXE לשנת 2011 מציע דאודורנט ספרי לכל הגוף במיכל סגול ייחודי המצטרף לסדרת הדאודורנטים המצליחה של Axe. הדאודורנט מוצע לצרכן, כשאר מוצרי הסדרה, במחיר של 22 – 27 ₪.
אודות AXE
AXE הינו המותג מס' 1 בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. בישראל הינו המותג המוביל בקטגוריית הדאודורנטים בכלל ובקטגוריית הדאודורנטים לגברים בפרט, עם נתח שוק של 29% מקטגוריית הדאודורנטים לגברים (נילסן שנתי כספי, מרץ 2011). את מעמדו קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שמציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.
AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, בדין, סיף, פינוק ועוד.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)