ניהול משבר תקשורתי של העסק באמצעות משרד יח"צ

במציאות הכלכלית המורכבת והמאתגרת של היום ובעידן הטכנולוגיה והמדיה החברתית הפופולרית, כמעט כל עסק במשק הישראלי נאלץ להתמודד עם משברים תקשורתיים שונים. ראוי לציין כי בעידן המדיה החברתית קל להפיץ שמועות ("שיימינג") על עסקים ולגרום להם לנזק תדמיתי, שעלול להוביל לירידה במכירות ולבעיה קשה במוניטין. לכן, חשוב בכל מקרה של משבר תקשורתי בעסק לפנות למשרד יחסי ציבור מוביל ואמין המתמחה בטיפול במשברים תקשורתיים. כך ניתן להתמודד ביעילות עם המשבר ולצלוח אותו היטב, ללא פגיעה במותג ובמוניטין של העסק.

ניהול משבר תקשורתי באינטרנט

בעבר היה קל יותר להתמודד עם משברים תקשורתיים, מאחר שהציבור ניזון מאמצעי מדיה כמו עיתונים וטלוויזיה. כיום, בעידן האינטרנט, כל אדם יכול לפרסם בפייסבוק ובשאר האפיקים פוסטים נוקבים אודות עסקים שונים. פרסום הפוסט עלול לצבור תומכים רבים ("לייקים" ושיתופים, למשל) ולפגוע משמעותית בעסק, הן מבחינת מכירות ורווחיות והן מבחינת תדמית ומוניטין. כדי לטפל בבעיה חשוב לשכור את שירותיו של משרד יחסי ציבור המתמחה במקרים אלה ומציע ארגז כלים יעיל לפתרון המשבר ולניצולו בדרך מיטבית. דרך פעולה נכונה לניהול משבר תורמת בסופו של דבר לעסק לצאת מהמשבר כאשר ידו על העליונה.

טיפול במשבר תקשורתי בעסק בעזרת משרד יחסי ציבור כולל מגוון פעולות בערוצי התקשורת השונים, לרבות הסרת תוצאות שליליות במנוע החיפוש הפופולרי גוגל. כמו כן, משרד יח"צ מנצל את קשריו ואת כישוריו כדי לנהל את המשבר התקשורתי באופן חכם וראוי, התורם בסופו של ההליך לחיזוק מעמדו של העסק ולחיזוק המותג.

יש לזכור כי משימה זו מורכבת, מאחר שיש לפעול במקביל בכל ערוצי האינטרנט והתקשורת. כיום בקליק אחד ניתן להפיץ מידע נכון או כוזב אודות העסק, כמו הפצת פוסט בקבוצות וואטסאפ, העלאת פוסטים בפייסבוק, בטוויטר, בבלוגים ובפורומים שונים, הפצת סרטונים וכדומה.

ניהול המשבר בזירה המקוונת

משרד יח"צ מנוסה בטיפול במשברים תקשורתיים עורך לרוב סקר מקיף כדי למדוד את מאפייני המשבר התקשורתי, ולאחר אפיון המשבר צוות המשרד מכין הודעות כתובות לעיתונות (קומוניקט) ומפיץ פוסטים חיוביים אודות העסק במקומות רלוונטיים באינטרנט. הזירה המקוונת מאפשרת למשרד יחסי ציבור לנהל את המשבר באופן חכם וראוי, תוך יצירת דיאלוג פורה ומפרה עם המגיבים ושינוי בדעת הקהל.

כדאי לדעת כי באמצעות הקשרים של משרד יח"צ ניתן לפרסם הודעות באמצעי המדיה השונים כדי לטפל במשבר התקשורתי ביעילות ועל מנת למזער נזקים לעסק. טיפול נכון ויעיל במשבר יכול להפוך את הקערה על פיה, וממשבר – להוביל את העסק להצלחה ולחיזוק אמינותו והתדמית החיובית שלו.

Paste your AdWords Remarketing code here