מדברים פחות – אוכלים יותר.
בייגל בייגל מקדמת את פני גביע העולם בכדורגל 2010
בפעילות נרחבת תחת מותג נשנושים
הפעילות תכלול קמפיין טלוויזיה, פעילות אינטראקטיבית באינטרנט ובפייסבוק, חסויות ברדיו ופעילות קד"מ ייחודית
בנוסף, משיקה בייגל בייגל במהדורה מוגבלת את נשנושים ספורט בטעם ייחודי – נקניקיות וקטשופ
במהלך הכולל השקיעה החברהכ-2 מיליון ש"ח
לקראת משחקי גביע העולם בכדורגל תפתח בייגל בייגל בפעילות רחבת היקף עבור האוהדים וחובבי הספורט בישראל. הפעילות תחת המסר "נשנושים. מדברים פחות, אוכלים יותר" כוללת קמפיין טלוויזיה, פעילות אינטראקטיבית באינטרנט ובפייסבוק, רדיו וקד"מ ייחודי בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ₪.
בנוסף מפתיעה בייגל בייגל עם מוצר חדש, במהדורה מוגבלת "נשנושי ספורט" בטעם ייחודי – נקניקיות וקטשופ המשתלב באופן מושלם עם צפייה במשחק כדורגל עם החברים.
החטיפים החדשים פריכים ובעלי טעם ייחודי ו"גברי" שקיבל את השראתו מהנקניקיות והקטשופ- החטיף הקלאסי ביציעי הכדורגל וזכה לציונים גבוהים במבחני טעימה.
הקמפיין יכלול סרטון חדש בסדרת "אוכלים יותר – מדברים פחות" כשהפעם הכוכב הוא בחור מחליק על הקרח.
כחלק מהפעילות, יקיים המותג במהלך תקופת המונידאל פעילות קד"מ ייחודית ואינטראקטיבית בעשרות ברים ברחבי הארץ.
הילית שמיר, מנהלת שיווק בייגל בייגל:"חודש המונדיאל הוא חגיגה לחובבי הכדורגל ואנו שמחים להביא את הנשנושים – נשנושי ספורט בטעם שגברים אוהבים – נקניקיות וקטשופ. אני בטוחה שנשנושי הספורט יוסיפו לחווית האירוח והצפייה במשחקים המלהיבים. בנוסף אנו מזמינים את ציבור האוהדים ליהנות מחגיגת פעילויות שיערכו תחת המותג במהלך כל תקופת המשחקים."
קמפיין נשנושים "מדברים פחות – אוכלים יותר" יעלה בערוצים 2 ו10 וימשך כשבועיים . כל הפעילות תיערך עם תקופת המונדיאל.
נשנושי ספורט בטעם נקניקיות וקטשופ מושקים באריזה משפחתית במשקל 300 גרם במחיר מומלץ לצרכן של-12.50₪ ובאריזה אישית של 60 גרם במחיר מומלץ לצרכן של 3.90 ש"ח
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל
(49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים – בייגלה, נשנושים, קרקרים, חטיפי קרקר ועוד.
לפרטים נוספים שלומי מינץ, יפה אפרתי, תקשורת 03-6129010 050-8853121
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).