צרכנות ירוקה

 

אז מי הם בעצם הצרכנים הירוקים?

להבין את הדמוגרפיות של צרכנות יכול לעזור ליזמים לחקור את שוק הצרכנות הירוק ובכך להתביית על אוכלוסיה מסויימת שסביר להניח תגיב כראוי.

מחקרים מראים שצרכנים ירוקים הם:

  • כנים בכוונותיהם כלפי צרכנות ירוקה עם התחייבות לסגנון חיים ירוק.
  • כמעט תמיד הם טוענים שסגנון החיים שלהם לא מספיק ירוק
  • לא מצפים מחברות ומותגים גדולים להיות מושלמים כדי שייחשבו כירוקים אלא מחפשים חברות שנוקטות בצעדים לקראת הכיוון והתחייבו לשינוי.

מצד שני הם גם:

  • נוטים לנפח כמה הם באמת משתמשים במוצרים ירוקים כולל סגנון החיים שלהם.
  • רוצים ששמירה על איכות הסביבה תהיה מהפף ודבר קל בלי הנכונות לעשות הקרבות גדולות
  • נוטים לא לסמוך על הצהרות של חברות גדולות לגבי איכות הסביבה אלא אם כן הודיעו להם באופן אישי
  • חסרי ידע לגבי נושאים שקשורים לאיכות הסביבה והם נוטים לא לסמוך על עצמם להעריך מידע מדעי משמעותי על איכות הסביבה. אולם מצד שני, הם רעבים לידע וללמוד וזה אומר שללמד צרכנות לצרכן היא אחד האסטרטגיות שיכולות להיות הכי יעילות עבור יזם.

קבוצת הגילאים שנוטה להגיב הכי טוב הם מבוגרים צעירים אשר לרוב מושפעים מילדיהם. בנוסף, נשים הם מטרה אידיאלית למוצרים ירוקים ולעתים נוטות לקנות מוצרים אלה בשם גברים.

באופן כללי הלקוחות הירוקים הכי טובים הם אלה אשר יש להם כסף להוציא ושיודעים להעריך את המוצרים אותם הם קונים.

אלפי יזמים אינם טועים – מוצרים ירוקים רבים עוים על המדפים, וניתן לראות בחנויות, סופרמארקטים וקניונים רבים כמו למשל בקניון הרצליה או קניון גבעתיים נוכחות רבה של מוצרים המיועדים לצרכנים "ירוקים".

.

Paste your AdWords Remarketing code here