קוקה-קולה ZERO-חוויה מפתיעה על המרקע

Open your mind

קוקה-קולה ZERO-חוויה מפתיעה על המרקע

קוקה-קולה ZERO פותח את שנת 2011 עם סרט חדש  Open your mind שיצור חוויה אחרת ומפתיעה על המרקע.

הסרטון החדש של קוקה-קולה ZERO , מציג חבורה של חבר'ה צעירים ציירי גרפיטי, אשר משתלטת על רכבת עירונית ומציירת על קרונות הרכבת סדרה של ציורי קומיקס. כשהרכבת מגבירה מהירות והקרונות עוברים בחטף על פני החבורה – מתקבלת אשליה של תנועה והציור פורץ החוצה באופן ברור וחי.

הרעיון לפרסומת מבוסס על פירוק האשליה האופטית הנוצרת בקולנוע – התחלפות מהירה של תמונות היוצרת תחושה של תנועה. העיקרון מבוסס על אותו עקרון של צפייה בסרט – במהירות מסוימת, הצופה אינו מבחין בכך שמדובר ברצף מהיר של תמונות בודדות, וכך נוצרת אשליה של תנועה רציפה (כמו ספרון flip book, סדרת ציורים בפינה של המחברת).

שלבי העבודה על הפרסומת כללו יצירת ציורי הגרפיטי, המבוססים על סרטון באנימציה קלאסית ברוח ובצבעי המותג קוקה-קולה ZERO, ואז הלבשתם על צילומי רכבת אמיתית. בשלב הראשון, אנחנו רואים את הפריימים (הציורים) הבודדים מצוירים על כל קרון בנפרד. בשלב השני, אנחנו רואים את הרכבת בתנועה מהירה, והציורים עליה הופכים לסרטון אנימציה. בכדי להבהיר את העובדה שהפריימים מצוירים על הרכבת, וכדי לקבל תחושה של אנימציה קלאסית, רצף התמונות חולק לשני מקצבים: הרכבת חולפת על פנינו בקצב פריימים סטנדרטי של 24 פריימים לשנייה, בעוד האנימציה הקלאסית מופיעה בקצב איטי של 8 פריימים לשנייה.

לעבודת הפוסט ב"גראויטי" נוספה גם עבודה על הרקעים המופיעים בפרסומת, כגון: יצירת קו רקיע עירוני והגדלת מספר הקרונות ברכבת, וכן שילוב הגרפיטי עם הטקסטורה הטבעית של הקרון (פני שטח, צינורות, השתקפויות החלונות וכיו"ב).

הילה גור מנהלת שיווק בקוקה-קולה ישראל: ".ברוח Open your mind הסרט מתאר כיצד קבוצה של צעירים וצעירות חושבים מחוץ לקופסה ומשתמשים ביצירתיות שלהם כדי להפוך רכבת נוסעים עליה ציירו למעין 'מסך' עליו מוקרן סרטון אנימציה קצרצר. הסרטון החדש ממשיך את השפה והקו האסטרטגי המדבר על מותג יצירתי, "קולי", ברוח צעירה, חושב אחרת ובכך מרחיב את גבולות הקיים כשם שהמותג עצמו מאפשר ליהנות מ'טעם נהדר וללא סוכר'.אנשים שמסגלים באורח החיים שלהם את תפיסת קוקה-קולה ZERO, יכולים לפתח חוויות והתנסויות מפתיעות מחיבור של עולמות שכביכול נתפסים כלא מתחברים, זו הייחודיות, היצירתיות והקוליות של אסטרטגיית המותג".

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here