קליק מתחפש! קליק מותג השוקולד המוביל בשוק החטיפים המתוקים משיק קמפיין חדש לרגל חג פורים בהשקעה של 2.5 מיליון שח

קליק מותג השוקולד המוביל בשוק החטיפים המתוקים משיק קמפיין חדש לרגל חג פורים בהשקעה

של 2.5 מיליון ₪

לרגל החג מציע המותג מהדורה פורימית מוגבלת של חטיפי קליק בטעמים לימונדה, תפוזים ומסטיק

קליק, מותג חטיפי  השוקולד המוביל מבית יוניליוור, משיק קמפיין לרגל חג פורים, באמצעות משרד ראובני פרידן IPG, לתמיכה בהשקת חטיפים במהדורה פורימית מוגבלת –כדורי קליק מצופים שוקולד לבן בטעם ובצבעים של  לימונדה,  תפוזים ומסטיק. במהלך הכולל השקיעה החברה 2.5 מיליון ₪.

הקמפיין החדש, אשר נעשה בטכניקה של אנימציה על בסיס תמונות סטילס, מציג את ה"קליקים" החדשים בתחפושות – קליק בטעם לימונדה מחופש לאינסטלאטור, קליק בטעם תפוז מחופש לדג וקליק בטעם מסטיק מחופש לפאנקיסט.

ירון עמיר, מנהל קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "מותג קליק הינו המותג המוביל בתחום חטיפי השוקולד. השנה החלטנו לצאת בהצעה צרכנית אטרקטיבית במיוחד, ברוח החג, תחת הקונספט "קליק התחפש": טעמים מפתיעים וצבעוניים במיוחד במהדורה מוגבלת ובאריזות מרהיבות.

אנחנו מאמינים כי  מהדורת פורים הולכת לשדרג את משלוחי המנות ותהיה פריט חובה בכל משלוח.

גם הקמפיין הוא תחת הקונספט של "קליק התחפש" ומשתמש בהומור  ובשפה ההומריסטית של קליק.

אנו בטוחים כי הטעמים החדשים, קמפיין הטלוויזיה ופעילות האינטרנט יצרו חווית פורים משעשעת, מהנה וצבעונית במיוחד לבני הנוער."

הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10 ,24  למשך כ- 3 שבועות.

כמו כן יכלול המהלך פעילות אינטרנט מיוחדת בה יוכלו בני הנוער לשאול את דמויות קליק מהקמפיין שאלות ויקבלו תוך יום תשובה מדובבת לשאלתם.

קליק בטעם לימונדה – דגנים פריכים מצופים שוקולד לבן בצבע צהוב ובטעם לימונדה;קליק בטעם תפוזים – דגנים פריכים מצופים שוקולד לבן, בצבע כתום   ובטעם תפוזים, וקליק מסטיק – דגנים פריכים מצופים שוקולד לבן, בצבע ורוד ובטעם מסטיק.  מוצעים באריזות במשקל 75 גרם במחיר מומלץ של  7  ₪.

שוק החטיפים המתוקים מוערך בכ – 425 מיליון ₪. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 21% –  כמעט פי שניים  יותר מהמותגים הנמצאים במקום השלישי (פסק זמן וקינדר בואנו)

(נילסן, מרקט טרק, מצטבר שנתי, ינואר-דצמבר  10).

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here