קמפיין חדש לכריות בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים בהשקעה של 5.5 מיליון ש"ח

מותג הדגנים האהוב והמוביל מבית תלמה

משיק מהלך רחב היקף לתמיכה במותג תחת המסר "לא תאמינו מה קורה בפנים"

המהלך כולל קמפיין חדש בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים ופעילות אינטרנט, קד"מ וסלולר לבני הנוער בהשקעה של 5.5 מיליון ש"ח

 

לאחר מספר שנים בהם לא נתמך תקשורתית, יוצא מותג הדגנים המוביל מבית תלמה – כריות במהלך רחב היקף לתמיכה במותג .

המהלך כולל  סרט פרסומת חדש, משעשע ומפתיע באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים, הממשיך את השפה התקשורתית המזוהה עם המותג תחת המסר "כריות – לא תאמינו מה קורה בפנים".   בנוסף יכלול המהלך פעילות אינטרנט, קד"מ וסלולר ייחודית המיועדת לבני הנוער. במהלך הכולל הושקעו 5.5 מיליון ₪.

מותג כריות מוביל  את תחום דגני הילדים ואת קטגוריית הדגנים כולה. למרות שלא נתמך תקשורתית במשך מספר שנים, ממשיך המותג לצמוח בהתמדה ושומר על מעמדו כמוביל הקטגוריה.

רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "כריות הינו אחד ממותגי הדגל שלנו והוא המותג האהוד ביותר בקרב קהל המטרה שלו – בני הנוער. השנה החלטנו להשיב אותו אל המרקע, באמצעות פעילות רחבת היקף וקמפיין יוצא דופן ומפתיע. מלבד הסרט החדש, בנינו למותג חוויה מלאה ומקיפה אותה פיתחנו על בסיס מפגשים ושיחות עם קהל היעד – בני הנוער, מהן למדנו על העדפותיהם.  מתוך מפגשים אלה יצרנו פעילות רחבה היוצרת מפגש עם בני הנוער גם באינטרנט, גם בסלולר וגם בעולם הפיזי. אנו בטוחים כי הקמפיין והפעילויות הנלוות יחזקו את מעמדו של כריות ויציגו את המסר המלווה את המותג באופן משעשע ובלתי צפוי."

במטרה ליצור חיבור אמיתי עם קהל היעד – בני הנוער –  יכלול המהלך, בנוסף לקמפיין המשעשע, מסיבה מסתורית, מצומצמת, מלאת הפתעות עם אורחים מיוחדים אותה יארח ציון ברוך. כדי לנסות לקבל  הזמנה למסיבה על בני הנוער לענות על חידות (רמזים לפתרונן ישולבו בפרסומת) ולהשתתף במשחק כריות בדף הפייסבוק של המותג.

הפעילות תתקיים גם בסלולר עם אפליקציה ייחודית אשר נעשה בה שימוש לראשונה בישראל. כדי להפעיל את האפליקציה יש להניף את ה- iPhone אל מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי של סרט! באמצעות  האפליקציה יוכלו בני הנוער לחבור לפעילות אשר תאפשר למשתתפים בה לנסות ולזכות בהזמנה למסיבה מסתורית , מצומצמת ומלאת הפתעות עם אורחים מיוחדים אותה יארח ציון ברוך.

בכל יום יזכו 4 משתתפים בהזמנה למסיבה ושמותיהם יפורסמו בדף כריות בפייסבוק.

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך 3 שבועות.

 

אודות מותג כריות

מותג כריות הינו המותג המוביל את שוק הדגנים בישראל בכלל ואת שוק דגני הילדים והנוער בפרט עם צמיחה קבועה למרות שלא נתמך תקשורתית באופן רציף.

את קטגורית דגנים הילדים והנוער מוביל המותג עם נתח שוק של 33% בפער משמעותי מהמותג הבא אחריו המחזיק בנתח שוק של 13.5%.

למרות שפונה לקהל יעד של בני נוער, נצרך כריות גם על ידי קהל בוגר יותר, לעיתים קרובות גם כחטיף או נשנוש, ללא חלב.

כריות מלווה במסר "לא תאמין מה תמצא בפנים" המייצגים את תדמיתו החזקה של המותג כמותג מפתיע, אהוב וטעים.

 

אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality – חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של
החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here