Celio* רשת אופנת הגברים הבינלאומית
יוצאת בפעילות אקולוגית תחת הכותרת
"COTTON BY AFRICA" בהתאם לאג'נדה
הבינלאומית של הרשת!
מותג אופנת הגברים הצרפתי Celio*, השייך בישראל לקבוצת "פישמן" יוצא בפעילות אקולוגית תחת הכותרת "COTTON BY AFRICA" הכוללת השקת מיני קטלוג, עיצוב חלונות ראווה
ופעילות פרסומית מגוונת, בהשקעה כוללת של 500,000 ש"ח!
Celio* רשת אופנת הגברים הבינלאומית, יוצאת בפעילות אקולוגית מיוחדת, תחת הכותרת "COTTON BY AFRICA", המיישרת קו עם פעילות המותג בחו"ל, ותכלול השקת מיני קטלוג, עיצוב נושא של חלונות הראווה של סניפי הרשת, שילוט בחנויות, לצד פעילות פרסומית מגוונת במגזינים ופעילות יחסי ציבור בהתאם לאג'נדת האחריות החברתית הבינלאומית של החברה.
רשת Celio* בישראל למעשה מיישרת קו עם פעילות המותג ברחבי העולם, שכן במהלך חודש אפריל 2010 כל חלונות הראווה בחנויות המותג בעולם הוקדשו לקונספט ה"COTTON BY AFRICA". כיוון שבארץ באותה התקופה רשת Celio* התאימה את פעילות החנויות לתקופת החגים, נדחתה הפעילות ותתקיים בימים אלו.
בנוסף לפעילות הממוקדת, Celio* היא פעילה מרכזית במכירת מוצרי כותנה לפי תקני 'סחר הוגן' בעולם. כבר בשנת 2006 בתחילת הפעילות , נמכרו כ-130,000 פריטי לבוש מכותנה בהתאם לסחר הוגן. תודות ליוזמה זו כפרים שלמים מסוגלים להשתכר למחייתם באמצעות גידול כותנה ומקס האבלר יכול לממן בתי ספר ופרויקטים של השקיה.
בקולקציית הקיץ הנוכחית של Celio* לגברים, ניתן למצוא "ליין" עשיר של פריטי "סחר הוגן", המבוססים על כותנה אורגנית, הצומחת ללא דשנים או מוצרים כימיים והיא חלופה חדשה וידידותית לסביבה. הסיבים הארוכים של הכותנה, פרי קטיף ידני, מעניקים לה איכות ייחודית. Celio* מייחסת חשיבות רבה להגנת הסביבה ומגבירה את השימוש בכותנה אורגנית במוצריה. במהלך העונה הקרובה הרשת תרחיב באופן משמעותי את קטגוריית הכותנה האפריקאית בישראל, ואף שוקלת להקצות אזורים נפרדים בחנויות לפריטים אלו.
בין המוצרים המיוצרים מכותנה אורגנית ניתן למצוא ברשת פרטי בייסיק כגון חולצות טישרט בעלות מחשוף V בגווני שחור לבן ואפור וחולצות טישרט בעלי צווארון ניקי בגווני שחור לבן ואפור, הנמכרות במחיר אחיד של 79.99 ₪. (חולצות טישרט שאינן בקבוצת הסחר ההוגן, עולות בין 69.99-119.99 ₪, כך שהמחירים דומים). במקביל הרשת מציעה גם בקבוצת ה"סחר ההוגן" בוקסרים מכותנה בשילוב לייקרה, ותחתוני כותנה במחירים – בוקסר כותנה – 39.99 ₪, תחתוני כותנה – 39.99 -89.99 ₪ לצד גרבי כותנה אנטי בקטריאליות (מונעות זיעה וחיידקים) בטווח מחירים של 39.99-79.99 ₪. מחירי המוצרים המקבילים בתחום ההלבשה התחתונה והגרביים מכותנה שאינה מאפריקה, עולים באופן זהה.
שגיב שקד, מנכ"לית רשת celio* בישראל: "מאז ומעולם פעילות המותג Celio* כללה בתוכה פן אקטיביסטי והומניטארי, ובכך בעצם המותג בידל את עצמו כמותג אופנתי בעל אג'נדה חברתית ואקולוגית כאחד. לשמחתנו, הצרכנים מזדהים עם המותג בשל סגנון מוצריו אך גם בשל היוזמות שהוא נוקט ברחבי העולם. בעוד כחודש ניישר קו עם פעילות המותג הבינלאומית, צעד שיקדם את Celio* בישראל כמותג לגברים הראשון בישראל הפועל במישור האקולוגי והאחריות החברתית".
האחריות של celioמאפשרת לשלב שיקולים פיננסים, נושאים חברתיים ודאגה לסביבה לכדי גישה ניהולית אחראית. כבוד הוא חלק מרכזי שהחברה מבקשת להביא לסדר יומיומי הן ביחסיה מול העובדים, הלקוחות והספקים,והן בבחירת חומרי הגלם שלה.
Celio הוא מותג אחראי ולצד עמותות שונות, מוביל מאבק אתי לטובת פיתוח בר-קיימא. Celio חברה ב"יוזמה לתאימות עסקית חברתית" פלטפורמה בינלאומית המבטיחה תאימות ופיקוח על תקינים חברתיים בארצות הספק ופועלים לפי קריטריונים ברורים שעיקרם לשמור על עבודה אנושית ושכר הוגן ומונעת העסקת ילדים.
רקע על Celio* בארץ ובעולם:
רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio*, שמקורה מצרפת, נכנסה לישראל לראשונה בשנת 2002, מונה כיום כ-32 חנויות בכל רחבי הארץ ונמצאת במגמת צמיחה מתמדת. בעולם הרשת מונה למעלה מ-900 חנויות, הפרושות על יותר מ-50 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של הלבשת גברים READY TO WEAR. בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד הפונה לגברים בלבד. הסגנון של celio* מאופיין בארבעה קווים עיצוביים נפרדים – הספורטיבי-יומיומי, הקז'ואל העכשווי; העסקי האותנטי; הלבשה תחתונה וקו האביזרים המשלימים.
לפרטים נוספים: עדי/מאיה – יפה אפרתי יחסי ציבור 03-6129010.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).