"YOOP" רשת האופנה לנשים יוצאת בפעילות מיוחדת לקראת החגים

"YOOP" רשת האופנה לנשים

יוצאת בפעילות  מיוחדת לקראת החגים

בעלות כוללת של 1,500,000 ש"ח!

פעילות החגים של רשת "YOOP" כוללת

פרסום מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, לצד המגזינים המובילים ובמקביל מקיימת דיוור ישיר בפריסה ארצית!

"YOOP" רשת האופנה לנשים, יוצאת בפעילות מיוחדת לקראת החגים, הכוללת מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, במוספי סוף השבוע, במגזינים המובילים ובנוסף דיוור ישיר בפריסה ארצית.

פעילות החגים של רשת האופנה "YOOP" תכלול מודעות בבמות התקשורת השונות, ותתמקד בקולקציה החדשה ובמבצעים הייחודיים לקראת החגים שבפתח: יום כיפור וסוכות. הדיוור הישיר אשר יחולק לחברות מועדון הלקוחות של הרשת, יתקיים בפריסה ארצית ויכיל גלויות ברכה לשנה החדשה לצד זוג הטבות אישיות שינתנו למימוש בחודש אוקטובר הקרוב.

יוסי מלכה, מנכ"ל רשת "YOOP", מוסר: " רשת האופנה 'YOOP' מציעה לקראת החגים מענה לנערות ולנשים הצעירות התרות אחר אופנה חגיגית, נקייה וטרנדית. החלטנו שתקופת החגים היא הזדמנות לשדר אופנה המעניקה מראה חגיגי, אך שתענה לצורך להיראות עכשווית וייחודית. כמו כן, רצינו בהזדמנות זו לברך את קהל לקוחותינו באמצעות הדיוור הישיר, במסגרתו נעניק זוג הטבות אישיות למימוש בחודש אוקטובר הקרוב. אנו צופים שהקמפיין החדש וקולקציית החורף החדשה, אותה אנו מציעים במחירים אטרקטיביים ביחס לרשתות הפועלות  בישראל, מקומיות ובינלאומיות כאחד, יחשפו אותנו לקהל יעד חדש ויעצימו את הנוכחות של YOOP בשוק המקומי".

אודות רשת האופנה "YOOP" :

רשת YOOP הינה רשת אופנה צעירה ודינאמית המשדרת טרנדיות ותעוזה בשילוב יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת. הרשת הוקמה בשנת 1990 והינה בבעלות פרטית, כאשר כיום מונה הרשת 30 סניפים ברחבי הארץ, שלאחרונה עוברים עיצוב מחדש על פי הקונספט החדש של YOOP, בהשפעת הטרנדים הבינלאומיים. הקולקציות של YOOP מיוצרות בסדרות קטנות, המתחלפות ומתעדכנות כל מספר שבועות. העיצובים הינם ייחודיים ומשקפים את הטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here