יוסי מלכה, מנכ"ל רשת YOOP: "הצלחנו למצוא נישה שיווקית ייחודית במסגרתה אנו פועלים ומצליחים לחדש ולהתחדש אל מול התחרות העזה המגיעה ממותגי חו"ל וממותגים ישראליים, וזאת בזכות העובדה כי החברה נשענת על מערך ייצור מקומי המעניק לחברה יכולת תגובה מהירה לכל טרנד אפנתי במחירים זולים ובאיכות טובה מאוד!"
רשת האופנה "YOOP" מרחיבה את פעילותה באופן מרשים בהתייחס לתקופה הנוכחית בשוק ופותחת 10 סניפים חדשים לרשת בכל רחבי הארץ בהשקעה כוללת של 3,000,000 ₪!
סניפים שהרשת כבר פתחה בתקופה האחרונה כוללים את קריית שמונה, קניון עזריאלי בעכו, קניון עזריאלי בקריית אתא, קריית מלאכי ושדרות. במקביל הרשת הגדילה ושדרגה את חנויות הרשת הפועלות בקניון הגדול בפתח תקווה ובקניון מלחה. סניפים העומדים להיפתח בימים אלו – במרכז העיר עפולה ובקניון אורות באור עקיבא.
הסניפים החדשים מיישרים קו עם הקונספט העיצובי החדש של הרשת, המעצים את חווית הקניה ואת האפנתיות של המותג, כאשר על פי הנהלת הרשת, בעידן בו מבקרות הלקוחות בתדירות גבוהה בקניונים, הם מקפידים שמדי שבוע ייכנסו דגמים חדשים לחנויות ויחדשו את מראה החנות. להתחדשות חשיבות גדולה, ובזכות מערך הייצור היעיל של החברה, YOOP מצליחה לחדש כל הזמן ולתת ללקוחותיה סיבה להגדיל את מספר הביקורים בחנויות הרשת.
יוסי מלכה, מנכ"ל רשת YOOP מוסר: "המותג YOOP משלים השנה 20 שנות פעילות ונשען כולו על ייצור מקומי, כאשר הצלחנו למצוא נישה שיווקית ייחודית במסגרתה אנו פועלים ומצליחים לחדש ולהתחדש אל מול התחרות העזה המגיעה ממותגי חו"ל וממותגים ישראליים, וזאת בזכות העובדה כי החברה נשענת על מערך ייצור מקומי המעניק לחברה יכולת תגובה מהיר לכל טרנד אפנתי במחירים זולים ובאיכות טובה מאוד. אני מרגיש ומאמין שתקופה זאת, שהיא ללא ספק מאתגרת ברמת שוק האופנה המקומי, נותנת מקום להתייעלות מצד השוק הבאה לטובת הצרכן, שבסופו של דבר תתרום להתפתחות עתידית של הענף כולו, ואני בהחלט חושב שיש מקום לרשתות הישראליות המבססות לעצמן מערך שיווקי חכם".
אודות רשת האופנה "YOOP" :
רשת YOOP הינה רשת אופנה צעירה ודינאמית המשדרת טרנדיות ותעוזה בשילוב יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת. הרשת הוקמה בשנת 1990 והינה בבעלות פרטית, כאשר כיום מונה הרשת 35 סניפים ברחבי הארץ, שלאחרונה עברו עיצוב מחדש על פי הקונספט החדש של YOOP, בהשפעת הטרנדים הבינלאומיים. הקולקציות של YOOP מיוצרות בסדרות קטנות, המתחלפות ומתעדכנות כל שבוע. העיצובים הינם ייחודיים ומשקפים את הטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.
החברה מעסיקה כ-180 עובדים ומפעילה מועדון לקוחות החברים בו למעלה מ30 אלף לקוחות.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)