שיווק במתקני תצוגה

עולם השיווק הינו מגוון ומכיל בתוכו אופציות רבות של מיתוג ושיווק החברה בדרכים יצירתיות. כיום ניתן לראות חברות המנסות בכל דרך אפשרית למתג ולשווק את עצמן בעזרת חברות מיתוג, חברות פרסום וחברות לקידום אתרים, כאשר המטרה המרכזית היא להגדיל את הכנסות החברה. אחת הדרכים המקוריות והיעילות לפרסום היא – למתג את מוצרי החברה על ידי ברושורים ועלונים המוצבים במתקני תצוגה פרקטיים ונגישים ללקוח, אותם ניתן להציב במקומות שונים.

היכן ניתן להציב את מתקני התצוגה?

את מתקני התצוגה ניתן למצוא במקומות שונים, אם זה בכניסה למשרדים, על דלפקי השירות והמודיעין, בכנסים וירידים שרלוונטיים לשיווק החברה, בהרצאות, ניתן לתלות מתקני תצוגה בחדרי המתנה, בחדרי טיפול, בקניונים, בחנויות, בדוכנים, תערוכות, אירועי קדם ועוד מקומות שונים הבולטים לעין ועשויים לשרת את המטרה – שהיא שיווק מוצרי החברה בצורה הנכונה ביותר.

מתקני תצוגה במבחר רב של גדלים וצורות

את מתקני התצוגה, ניתן למצוא במבחר רב של גדלים וצורות שונים, החל ממתקנים המיועדים בגודלם לברושורים וגלויות, מתקנים עומדים, מתקנים מסתובבים, תלויים על קיר ועוד אופציות שונות ומגוונות. החכמה במתקנים אלו, לדעת להתאימם בצורה פרקטית ביותר ללקוח הפוטנציאל ולגרום לו להתעניין במוצרי החברה. כאשר המתקן עומד בצורה בולטת, הוא ללא ספק מייצר סקרנות וגורם ללקוח לגשת למתקן התצוגה ולקחת עלון או ברושור ולהתרשם מוצרי החברה ואף להתקשר ולרכוש את המוצר. אם כך ניתן לומר כי למתקנים אלו יש משמעות רבה לגבי מיקום הצבתם וצורתם, לכן יש צורך להעזר בחברה מקצועית שתספק לכם מתקני תצוגה פרקטיים ואיכותיים.

מתקני תצוגה בהזמנה אישית

כיום ניתן לראות חברות רבות אשר מייצרות מתקני תצוגה מרשימים בהזמנה אישית ללקוח בגדלים שונים, צבעים מרהיבים המתאימים ללוגו החברה, מתקנים שעליהם שילוט אישי ועוד סגנונות שונים המותאמים לברושורים או לעלונים עליהם ניתן להציבם בצורה מדויקת על פי גודלם. שימוש נכון במתקני תצוגה מרשימים בעיצוב אישי, הם ללא ספק רושם ראשוני נהדר על הלקוח הפוטנציאל ומשיכת תשומת לב מרבית מעוברים ושבים – אלה הם שיגרמו לכם למשוך לקוחות רלוונטיים ובסופו של דבר לגרום למכירות איכותיות. מסיבות אלו, ניתן לראות חברות רבות אשר משקיעות את מיטב כספן בתכנון מתקני התצוגה ובעיצוב מרשים של ברושורים או קטלוגים, אותם מניחים בצורה מסודרת על מתקני תצוגה מרשימים.

לסיכום: מתקני תצוגה הם ללא ספק כלי שיווקי מספר אחד לשיווק וקידום מוצרים או שירותים בחברה, לכן כאשר בוחרים באופציה שיווקית זאת, יש להקדיש מחשבה רבה ברכישת המתקן, עיצוב הברושורים ובכן מיקום הצבת המתקן עצמו, אם זה באירועי קדם או בחברה עצמה.

 

 

Paste your AdWords Remarketing code here