שירלי הכט דרורי (38) מונתה לתפקיד מנהלת שיווק של קבוצת "MGS" ו"אינטר ג'ינס", בעלות הזיכיון לייבוא מותגי אופנה וספורט מובילים לישראל כגון: מותג האופנה האיטלקי "Replay", מותג הנעליים האמריקאי "Steve Madden", תיקי "Guess", לצד המותגים הספורטיביים "קונברס אולסטאר", "דיאדורה", "סקצ'רס", "קאפה", "ארנה" ועוד.
הכט דרורי, בעלת תואר ראשון עם התמחות בשיווק ופסיכולוגיה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, עוסקת בתחום השיווק וניהול המותגים משנת 2001, בה החלה דרכה כמנהלת התקשורת השיווקית של חברת מעבדות ים המלח AHAVA. משם המשיכה לפקיד מנהלת המותג CHANEL בחברת "אלפא קוסמטיקה" ולאחר מכן עבדה כמנהלת שיווק של חברת VF, המייצגת את המותגים LEE, WRANGLER, THE NORTH FACE, JANSPORT, VANS, SEVEN ועוד. בתפקידה האחרון עבדה שירלי כמנהלת השיווק של רשת האופנה ML והייתה אחראית על הקמפיינים האחרונים של הרשת בהובלת הפרזנטורית נעה תשבי.
החל מהחודש הקרוב, תמלא הכט דרורי את תפקיד מנהלת השיווק של חברת "MGS" ו"אינטר ג'ינס", ותהיה אחראית בין היתר על קידומם התקשורתי והשיווקי של מותגי הקבוצה בישראל, על מערך יחסי הציבור ועל השקות המותגים בארץ והתערוכות המקומיות.
על חברת "אינטר ג'ינס"
חברת "אינטר ג'ינס", הוקמה בשנת 2007 עם קבלת הזיכיון למותג האופנה האיטלקי "Replay" בישראל. בשנת 2008 התרחבה פעילותה של הקבוצה והיא קבלה זיכיונות לשיווק והפצת מותג הנעליים "Steve Madden", המכתיב אופנה וטרנדים בקרב צעירות וצעירים ברחבי ארצות הברית, תיקי "Guess" – מותג של סגנון חיים הנותן מענה לנערות ולנשים חסרות גיל שהינן תמיד זוהרות ואופנתיות, ו-"Replay" הנעלה לגברים, נשים וילדים בחנויות "Replay" ו""Steve Madden.
על חברת "MGS"
חברת "MGS ספורט טריידינג" נוסדה בשנת 1986. החברה מייבאת לארץ את המותגים: "Diadora", "Skechers", "Arena", Converse"", "Hi-Tec", "OP", "Kappa", "Merrell" ועוד. בשנת 2008 רכשה החברה את רשת "מגה ספורט", אשר מונה כיום 38 סניפים ברחבי הארץ. חברת MGS"" עובדת עם כ-550 חנויות ברחבי הארץ והינה הזכיינית הבלעדית למוצרי ספורט ב"משביר החדש לצרכן".
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).