שקיות בלדרות – איך ישראל הפכה למעצמת רכישות ברשת?

לעיתים אנו נתקלים בצילומים של דואר ישראל חבילות, ומבינים מה קרה לנו בשנים האחרונות. שקיות בלדרות על גבי שקיות בלדרות מונחים בערימות הממתינות למיון, בדרכן אל הממוענים. זה יכול להיות מאי ביי, מעלי אקספרס, אמזון או מכל חנות אי קומרס אחרת. המספרים הגדולים הם שם באתרים הללו, ומאז שיצרנים ובעלי חנויות בארץ התחילו להבין את זה, הם הקימו חנויות מסחר אלקטרוניות, כי אין כמו רכישות באינטרנט. מסקר שערכה חברת אי ביי עלה כי הישראלים נמצאים במקום מעולה מבחינת רכישות, 93% מהצרכנים הישראלים אוהבים לקנות ברשת. זה קורה כל יום ובמשך כל חודש, אבל זה קורה בהרבה חגי קניות כמו יום הרווקים הסיני, בלק פריידי ועוד.

הישראלים – הכי שופהוליסטים בעולם!

מסקר בחינת הרגלי הקנייה ברשת שערכה אי ביי בקרב 610 נשים בגילאים 18-70 עלה, כי 24% נוהגים לקנות פעם בשבוע, 48% קונים פעם בחודש והשאר בתדירות מופחתת. הקטגוריות הכי נמכרות הן ביגוד, הנעלה ואופנה. 57%. 55% מזמינים נופשים וחופשות און ליין וכ-54% רוכשים מוצרי חשמל ומשחקי מחשב. 53% משתמשים ברשת לרכישת כרטיסים לאירועי תרבות, קולנוע ועוד.

ועדיין מגיעות המון שקיות בלדרות עם הזמנות של תרופות, מוצרי טבע ומוצרים נוספים. יש גם מי שרוכש תכשיטים, כלי בית ועוד. כמו שנאמר 93% מהישראלים קונים ברשת, ומחכים לפחות לאחד מחגי השופינג הידועים.

שולחים גם מוצרים שבירים – אריזה בטוחה במגוון שקיות בלדרות!

שקיות בלדרות לעסק אף פעם לא היו כל כך מבוקשות כמו היום. כל אתרי האיקומרס משתמשים בהן, לאריזת פריטים בביטחון ובפרטיות. 95% מהישראלים שקונים ברשת, עושים זאת גם באתרים ישראלים ולפריטי אופנה מורכבים כמו למשל חזיות, יש מדריכי בחירה כדי לא לטעות בגודל או במבנה החזיה הרצוי. למרות שמדובר בחגי מכירות, גם בארץ יש הסתערות על אתרים שמציעים בלייק פריידי או את חג הרווקים הסיני בהנחות. אט אט מתמלאות שקיות בלדרות אטומות בהזמנות והן בדרך למעונם של מי שהפכו את הקניות ברשת, לדבר הכי כדאי שקרה פה מבחינה צרכנית.

 

רץ ברשת:

יורם קראוס על טיפוס הרים ועולם העסקים

יורם קראוס – כתבה באתר מאקו

טיפוס הרים – כתבה באתר ביזפורטל

על הקשר בין טיפוס הרים לניהול פרויקטים – יורם קראוס

Paste your AdWords Remarketing code here