3 שיטות שיווק הכי נפוצות לשנים הקרובות

בשני העשורים האחרונים עולם השיווק נחל שינויים רבים כאשר ענקיות האינטרנט פייסבוק, גוגל, טוויטר, פינטרסט ואחרות פרצו לעולמנו ושבו אותנו בקסמיהן, אנשים החלו לבלות שעות על גבי שעות בכל יום מול צגי המחשב והסלולר ויכולות שיווק נוצרו לעולם.

כיום אחרי כניסתה לעשור השני של פייסבוק והרביעי כמעט של גוגל שיטות השיווק הישנות בשלטי חוצות, בטלוויזיה ובעיתונים ירדו באופן משמעותי ויותר ויותר תקציבי פרסום מופנים לערוצי השיווק החדשים, אז מי הם שלשת המובילים?

שלשת ערוצי השיווק המובילים לשנים הבאות

• קידום ממומן בגוגל – קידום המבוסס על פי קליקים או חשיפות, ניתן להופיע בתוצאות החיפוש המבוקשות בגוגל, באתרי השותפים של גוגל, ביוטיוב ואפילו בג'ימייל, ערוץ שיווק פופולארי מאד כבר עשור שלישי ברציפות ולא נראה כי בקרוב משהו ישתנה, כלומר ערוץ השיווק הממומן של גוגל ימשיך לשלוט בשנים הקרובות. כאשר אומרים פרסום דיגיטלי בגוגל, זהו אחד הערוצים המרכזים בתחום זה.
• קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם – פייסבוק ואינסטגרם זה אותם בעלים כלומר גם אותו פרסום, קצת שונה באופן אבל בהחלט ניתן לשליטה ממקום אחד, שני הערוצים הללו נחשבים לערוצי שיווק מעולים עם אחוז גבוה של המרות.
• קידום אורגני בגוגל – הדובדבן שבקצפת, קידום אורגני בגוגל יציב את החברה / העסק שלכם במקומות הראשונים של הביטויים עליהם אתם מתחרים, תנועה איכותית המביאה המרות טובות אך גם תדמיתית להופיע שם לפני המתחרים זה מעולה.

Paste your AdWords Remarketing code here