"ציבור הצרכנים נעשה ביקורתי יותר. ישנה הבנה רחבה יותר בקרב הצרכנים כי טיב המוצר ועלותו הכספית הינם בעלי חשיבות רבה יותר מאשר שם המותג". כך אמר יחזקאל דסקל, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר, בהתייחסו לנתוני סקר חדש העוסק בהעדפה מותגית שנערך ע"י האיגוד והמרכז ללימודים אקדמיים.
הסקר מלמד ש-34.7 אחוז מעדיפים לקנות מוצרים ממותגים שכידוע עלותם יקרה יחסית. 45.4 אחוז ציינו שיעדיפו מותגים בתנאי שהמחירים סבירים, ורק 20 אחוז ענו שאינם בודקים לפי המותג "אלא לפי המחיר".
לחץ להמשך הכתבה – מוצרים מזוייפים.
יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23– כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
עופר איתן – על הסטארט אפ שמייצר הכנסות ממנוע החיפוש הפנימי באתר
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים