דיאדורה מעלה קמפיין בכיכובו של אייל גולן בהשקעת 1.5 מליון ש"ח

חברת MGS מעלה קמפיין למותג "Diadora" בכיכובו של הזמר אייל גולן

בהשקעה כוללת של כ-1,500,000 מליון ₪!

הקמפיין רחב ההיקף למותג "Diadora" בכיכובו של הזמר הלאומי אייל גולן יעלה בשילוט חוצות ושילוט בחנויות "מגה ספורט" לצד מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני הלייף סטייל המובילים!

 

חברת "MGS"  מעלה קמפיין פרסום למותג "Diadora" לעונת אביב-קיץ 2011 בכיכובו של הזמר הלאומי אייל גולן. הקמפיין יכלול 600 שלטים של חברת JCDecaux בתחנות אוטובוס,1500 שלטי חוצות ברחבי הארץ ושילוט בחנויות מגה ספורט. במקביל יעלו מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים המובילים. הקמפיין מתרכז באייל גולן המציג את ענפי הספורט השונים על רק חלק ונקי. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על כ-1,500,000₪.

שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק חברת ","MGS מוסרת:

"המותגDiadora  מגלם בתוכו סיפור של ספורט, הצלחה וחדשנות בינלאומית , ובהתאם בחרנו את אייל גולן כפרזנטור, משום שאנו מאמינים כי הוא מייצג את עקרונות המותג בצורה הטובה ביותר. אייל הוא לא רק הזמר המצליח ביותר בארץ, הוא גם מזוהה מאד עם עולם הספורט בהיותו שחקן כדורגל מקצועי בעבר. אייל הוא דמות אייקונית, המגלמת עוצמה, נחישות גבריות והצלחה במגוון תחומים ועל כן הוא מושא חיקוי לגברים רבים בישראל. אנו מאמינים כי הבחירה באייל גולן לייצוג המותג Diadora היא אך טבעית ותתרום רבות לקידום המותג בישראל".

(באדיבות יפה אפרתי  תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here