קנור – המותג הקולינארי המוביל משיק מהלך רחב היקף לתמיכה בסדרת מוצרים חדשה להכנת עוף
עוף ולתנור!
מגוון טעמים. מגוון מחמאות!
המהלך, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪ כולל קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות עיתונות ופעילות ברשת החברתית
קנור, המותג הקולינארי המוביל מבית יוניליוור יוצא במהלך מקיף לתמיכה בהשקת סדרת מוצרים חדשה תחת השם עוף ולתנור. המהלך יכלול קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות וקמפיין מחמאות מיוחד לחיזוק הקשר בין אמהות וילדים בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪.
ממחקרים שערך קנור עולה כי עוף הינה המנה העיקרית הפופולארית ביותר בישראל. כ- מיליארד (!) מנות עוף נאכלות בישראל מידי שנה. 1/3 מהן עם תיבול.
שוק הפתרונות להכנה מהירה של עוף בתנור נאמד בלמעלה מ- 23 מיליון ₪. את הקטגוריה מוביל קנור המחזיק בנתח שוק של 48% בזכות סדרת הרטבים בצנצנת שמציע המותג (נילסן כספי שנתי, 6/2011).
עתה מרחיב קנור את מגוון ההצעות לבישול עוף עם סדרת מוצרים חדשה, 'עוף ולתנור', הכוללת תערובת תבלינים להכנת עוף בתנור ושקית אפיה מצורפת. ההכנה פשוטה – מכניסים את העוף לשקית האפייה, מפזרים את תערובת התיבול מעל, ומשם לתנור!
הסדרה כוללת את הטעמים: גריל, שום, צ'ילי ושום, צ'ילי מתוק ועשבי תיבול.
קרן סער, מנהלת שיווק קולינאריה ביוניליוור ישראל: "אחד הדברים המשמחים אמהות במיוחד הוא ילד שאכל בשמחה וסיים את הארוחה שהוכנה עבורו. הצורך בקבלת האישור היומיומי הזה מהילדים, מהווה אחד השיקולים של אמהות כאשר הן מכינות את ארוחת הצהרים.
כמותג חשוב לנו לתת לצרכנים ובפרט לאמהות העסוקות, מגוון פתרונות שיעזרו להם להציע לילדים מבחר של מנות בטעם ביתי מצוין, לצד הכנה קלה ופשוטה" .
בטי קולבק-אהרון, מנהלת קטגורית הרטבים של קנור: "סדרת 'עוף ולתנור' מצטרפת לפתרונות נוספים שמציע קנור להכנת עוף ובכך מרחיבה את סל הפתרונות למגוון ארוחות. הטעמים בסדרה פותחו על בסיס סקר צרכנים שמיפה טעמים מובילים בארוחות יומיומיות. אנו בטוחים כי הסדרה תחזק את המובילות של קנור בקטגוריה ותשמש עבור הצרכניות שלנו פתרון זמין, טעים ונוח לארוחת צהרים טעימה ואהובה בפרט על ילדים."
השקת הסדרה תלווה בקמפיין תחת המסר "מגוון טעמים. מגוון מחמאות". הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שיעלה בערוצים המסחריים וימשך כשלושה שבועות. כמו כן יכלול הקמפיין שילוט חוצות, מודעות עיתונות ומהלך ייעודי למגזר החרדי.
מכונת המחמאות
במטרה לאפשר לאמהות ולבשלניות לקבל את ההכרה והמחמאות שמגיעות להן על המסירות שהן משקיעות מדי יום, יערוך המותג פעילות ייחודית בה יוזמנו ילדים להעניק לאמהות, סבתות או כל בשלן או בשלנית אחרת מחמאה. הילדים יוזמנו לעצב מחמאה אישית או לבחור מתוך בנק מחמאות אותה ישלחו באמצעות הפייסבוק והאימייל.
בין נותני המחמאות המוצלחות והמרגשות ביותר יחולקו פרסים שיאפשרו לילד ולמקבל המחמאה להשתתף בפעילויות משותפות כגון סדנת בישול משותפת, הופעה זוגית ועוד.
מוצרי סדרת 'עוף ולתנור' מתאימים להכנת 1 ק"ג חלקי עוף לארוחה משפחתית. המחיר המומלץ בחנויות עומד על 6.99 ₪ ליחידה.
אודות קנור
המותג קנור הוא מותג הקולינאריה המוביל בישראל ואחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, הרטבים, התבשילים ועזרי הבישול אשר הושק בישראל בחורף 1994 על ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור ישראל מחזיק בנתח של כ- 49% מהשוק הקולינארי הכולל מרקי תיבול, מרקים, רטבים, תבשילים, ועזרים לתיבול. בתחום רטבי הבישול מחזיק קנור בנתח שוק של כ – 68% (נילסן, שנתי כספי, 06/2011). מגוון המוצרים של קנור מספקים לצרכן הישראלי פתרונות קולינאריים מהשורה הראשונה: טעימים, נוחים ופשוטים לשימוש.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality – חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של
החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, רקסונה, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)