סוני אריקסון עולה בקמפיין פרסומי בהיקף של 2 מיליון ש"ח לרגל השקת סמארטפון ה- S XPERIA arc
ברס אלקטרה, נציגת סוני אריקסון בישראל, עולה בקמפיין פרסומי להשקת סמארטפון הדגל שלה מסדרת XPERIA: ה- S arc, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ובהיקף של 2 מיליון ש"ח.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות (החל מיום ה' ה- 29.12.11), ויתמקד במעבד הטורבו המהיר במיוחד (1.4 GHz) של ה- S Xperia arc ובעיצובו הייחודי בשילוב מאפייניו הטכניים המרשימים כסמארטפון מתקדם. בנוסף, המודעות אשר יופיעו בעיתונות יכללו ציטוטים נבחרים מהביקורות הטובות שקיבל המכשיר בקרב KOL מובילים בישראל.
לצד הקמפיין הפרסומי, במהלך החודש הבא תתקיים בדף הפייסבוק הרשמי של החברה
(Sony Ericsson inside) פעילות אינטראקטיבית ממנה יהנו כ- 55,500 האוהדים של סוני אריקסון ישראל, ויוכלו לזכות בסמארטפון S XPERIA arc מתנה .
שגית עמית, מנהלת השיווק של ברס אלקטרה, נציגת סוני אריקסון בישראל, מסרה כי "אנו שמחים לעלות בקמפיין להשקת מכשיר הדגל הייחודי שלנו, אשר מציע נתונים טכניים מרשימים לצד עיצוב מרהיב ויוצא דופן. סידרתXPERIA מעשירה את עולם הסלולר בישראל, במגוון רחב של סמארטפונים ותוך כך מעניקה לצרכן הישראלי את יכולת הבחירה בסמארטפון המתאים ביותר עבורו".
(באדיבות הראל מורדי)