מותג אקס ממנף את טרנד הצ'ט רולט לפעילות אינטראקטיבית חוויתית עם דוגמניות און- ליין

מותג אקס ממנף את טרנד הצ'ט רולט לפעילות אינטראקטיבית חוויתית עם דוגמניות און- ליין

במסגרת הפעילות, העושה שימוש לראשונה בישראל בטכנולוגיה מתקדמת  – Spin Chat מוזמנים בחורים לצ'וטט עם קבוצת דוגמניות באמצעות האינטרנט, במטרה להישאר מעניינים ולהחזיק זמן ממושך ככל האפשר עם הבחורה

הכניסה לפעילות מתאפשרת באמצעות מועדון הגברים של Axe בפייסבוק אשר צרף לשורותיו למעלה מעשרת אלפים (!) חברים נוספים מתחילת הפעילות

כחלק מפעילות התמיכה בהשקת וריאנט העונה של מותג הטיפוח המוביל לגברים – AXE – Axe Shift בעל הניחוח המתחלף, עורך המותג פעילות אינטרנטית ייחודית  תחת השם  Axe Shift Rouletteבאמצעות משרד הפרסום מקאן דיגיטל.

ניחוח העונה של Axe נשען על התובנה כי נשים משתעממות בקלות. האתגר הניצב בפני הגברים הוא להישאר כמה שיותר זמן מעניינים, לכבוש את יעדם ולא לאבד את בת זוגם. הניחוח החדש של Axe מסייע להם להתמודד עם הנושא בזכות הניחוח המתחלף.

פעילות Axe Shift Roulette נסמכת על טכנולוגיה חדשנית וטרנדית בשם Spin Chat אשר הותאמה במיוחד לפעילות של Axe.  לצורך הפעילות הוקמו במשרדי מקאן אריקסון שלושה אולפנים בהן מתארחות מידי ערב 6 דוגמניות המזמינות את הבחורים לשוחח עמן  און-ליין כמה שיותר זמן, עד לרגע בו הן משתעממות ומנתקות את השיחה. השיחה נעשית פנים מול פנים כשזמן השיחה נמדד. הבחור שיצבור את הזמן הרב ביותר יזכה לחופשה חלומית בפאריז לו ולבת זוגו, הכוללת טיסה, אירוח וכרטיסים להופעה של ליידי גאגא.

הכניסה לפעילות מתאפשרת דרך מועדון החברים של Axe בפייסבוק אשר מונה למעלה מ- 30 אלף חברים – עשרת אלפים מהם הצטרפו עם השקת הפעילות (!).

שולי כרמל מנהלת שיווק תחום הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל: "מראשית דרכו עושהAxe  פעילויות מיוחדות ויוצאות דופן כדי לפגוש את קהל היעד שלו באופן מפתיע, חדש ושונה. בפעילות שלנו השנה, תופסת המדיה הדיגיטאלית מקום מרכזי בתקשורת שלנו עם קהל היעד. הטכנולוגיה הייחודית של Spin Chat  התאימה למותג במיוחד בהשקה הנוכחית, ואנו גאים להיות בין המותגים הראשונים שעושים בה שימוש ובאמצעותה נותנים לבחורים צעירים כלי נוסף המסייע להם במשחק החיזור. ההצלחה לה זוכה הפעילות מעידה כי גם הפעם המפגש שלנו הצרכנים מדויק  ואין לנו ספק כי זהו עוד מהלך המבסס את מעמדו של המותג בקרב קהל היעד שלו."

הכניסה לפעילות באמצעות מועדון הגברים של Axe :

www.axemenclub.co.il

אודות AXE

AXE הינו המותג מס' 1 בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. בישראל הינו המותג המוביל בתחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של  כ- 26% (נילסן שנתי, אפריל 2010).

את מעמדו קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שמציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.

AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו.  פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.

לפרטים נוספים: מיטל/מאיה – יפה אפרתי תקשורת 03/6129010

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)


.

Paste your AdWords Remarketing code here