חשיבות בשימוש תוכנת CRM מתקדמת לניהול קשרי לקוחות העסק

ניהול זמן ותעדוף משימות הן בין הפרמטרים המרכזיים והקריטיים ביותר בכל ארגון ועסק. אבל האם ישנה דרך אחת ופשוטה לנהל את כל המשימות גם יחד ולדאוג לשירות וקשרי לקוחות יעילים שיתרמו לרווחיות? האם ישנה אפשרות לקבל שירות תפעולי ברמה גבוהה ובעת ובעונה אחת להעניק ולספק שרות באיכות שלא תפחת ממנו?

פיתוח המודעות לשימוש במערכות ה CRM החלה תחילה בארגונים והחברות הפרטיות כבר בשלהי שנות האלפיים וסוף שנות התשעים אבל חדרו את השוק באופן דינאמי לקראת אמצע העשור הראשון של המאה העשרים ואחת – אין ספק שזאת הייתה אחת ועוד תמשיך לתפקד כאחת התפניות המשמעותיות ביותר בתחום הניהול העסקי.

אני רוצה להתנתק!

אפשרות שימור לקוחות – הכל מתחיל בטכניקה נכונה

שימור לקוחות, שמירה על קשרי לקוחות, זיהוי איתותים וסימנים מקדימים להפסקת שרותים או ירידה בכמויות הצריכה הן בין הסימנים הראשונים שעל בעל העסק לזהות באמצעות אנשי פיקודו ונציגיו בכל מפגש עם הלקוח, בין אם זה פרונטאלי ובין אם זה טלפוני. חשיבות זיהוי הסיכוי הקלוש לסקפטיות או גישוש אחר ההזדמנות לחמוק מצילה עסקים רבים מקריסה שהרי עסק יציב בנוי ומושתת על הלקוחות הקבועים והקיימים שלו ורק לאחר מכן על אלה החדשים והפוטנציאליים.

שימוש בתוכנות CRM מותאמות אישית לארגון שלכם יצרו עבורכם מערכת מעקב אחר לקוחות ברמות השונות: לקוחות ברמת סיכון גבוה , לקוחות ברמת סיכון בינונות ולקוחות ברמת סיכון גבוהה, חלוקה שתעניק לכם ולנציגים שלכם את האופציה לתת את השרות המתאים על פי רמת הלקוח, לשאול את השאלות הנכונות ולבדוק את מהות וסיבת הסטטוס בו הוא נמצא כאשר הלקוח ברמת סיכון נטישה בינונית ומעלה.

ניהול מידע לקוח בזמינות ונגישות מיטבית

שיפור תוכנות ה CRM מאפשרות לנו מעקב יעיל ומיטבי יותר לניהול מידע באשר ללקוחות אותם אנו פוגשים מידי יום בכל צורה שהיא. היכולת לקבל מידע על הלקוח בעת מתן השרות או לפני מתן הצעות המחיר ו/או תהליכי המכירה ישפרו משמעותית גם את הרווחיות וגם את הנגישות לנתונים ותחזיות מדויקות יותר הן באשר ללקוחות ספציפיים, מגזרים ספציפיים וכלל הלקוחות ברמת המאקרו כאחד.

סביבה ידידותית למשתמש – מסירה וקבלת מידע בזמן אמת וזמן מהיר

קבלת נתונים באופן מהיר ומיידי היתה ותהיה תמיד האפשרות המבוקשת ביותר ברמת ניתוח הנתונים בזמן אמת בעת המפגשים עם הלקוחות ובתהליכי העבודה השונים ובין אם מדובר על שאיבת נתונים כלליים בתקופת מסירת וקבלת הדיווחים התקופתיים. ניתוח,קבלה ומסירה אפקטיבית של נתונים הן ברמת הזמן והן ברמת קבלת ההמלצות וההשפעות השונות.

קבלה מהירה ומדויקת של מסד הנתונים בתחומים השונים תוך מיון ובחירת הנתונים המבוקשים תשפר את רמת השרות, רמת המקצועיות ויכולת לקבלה וניתוח נתונים מהיר ויעיל יותר.

 היכולת הפשוטה של קבלת הנתונים ואפשרות השליטה והבקרה מתאפשרת באמצעות מערכות ה CRM אשר הולכות ומתפתחות משנה לשנה ותשפיע בהכרח על קשרי לקוחות שיובילו לשיפור השרות ושביעות הרצון, ובתוך כך, גם על רווחיות והצלחת העסק/הארגון

Paste your AdWords Remarketing code here