תציע שירות רופא און ליין 24 שעות ביממה, במחיר אחיד וללא הגבלת זמן
חברת פמי פרמיום, חברת השירותים הרפואיים המובילה בישראל. בשיתוף פורטל הרפואה הישראלי, אינפומד, נכנסה לתחום הטלרפואה ומשיקה שירות ייעוץ טלפוני עם רופאים, במחיר אחיד ללא הגבלת זמן. השירות יפעל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע .
השירות יכלול ייעוץ טלפוני רפואי באמצעות חיוג למספר מקוצר 6463 * ועלותו תהיה 69 שקלים לייעוץ טלפוני ללא הגבלת זמן.
הייעוץ הטלפוני הייחודי, במסגרתו יוכלו המטופלים לשאול כל שאלה שמטרידה אותם ולבקש הכוונה רפואית, יכלול התרשמות ממצבו של המטופל באופן בלתי-אמצעי, לתת את חוות דעתו ו/או להפנות לגורם הרלוונטי, לפי שיקול דעתו.
יתרונות הייעוץ הטלפוני רבות, החל מהמענה המיידי למטופל (שלעתים תכופות מהווה גורם מכריע בהמשך הטיפול), דרך החסכון במשאבים וכלה בחסכון האדיר בזמן, הן של הרופא והן של המטופל.
איציק חמו, מנכ"ל פמי פרימיום הוסיף כי: "בהתאם לניסיון הרב של פמי פרימיום במתן שירותים רפואיים מזה כ-20 שנה ומהנסיון שנצבר בעולם, באמצעות חברות הקבוצה, החברה פועלת להביא לישראל שירותים מתקדמים בתחום הרפואה. כמי שמחוייבים להוביל את שוק הרפואה והמידע הרפואי, חברנו לחברת אינפומד לטובת מתן מענה לשירות זה בצורה המקצועית והזמינה ביותר".
דן עוגן, מנכ"ל פורטל אינפומד אמר היום: "זהו עידן חדש ברפואה הישראלית. בעלות שולית אפשר להתייעץ עם רופא ללא הגבלת זמן, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ולהציע לציבור הישראלי רפואה מקצועית או ליין. בעידן של חיים אינטנסיביים סביב השעון וטכנולוגיה רב ערוצית, אין צורך לחכות למחרת היום על מנת לקבל תשובה מהרופא. על אף המידע המקיף והמקצועי הנמצא בפורטל אינפומד, עלה צורך מהגולשים לשירות שיחה עם רופא".
השירות החדש של אינפומד פרימיום הוא שידרוג משמעותי, במסגרת השקה מחדש שנערכה לאחרונה בהשקעה כספית כוללת של כמיליון וחצי שקלים ואשר כללה בין היתר מתיחת פנים לאינדקס התרופות המכיל כ- 4,000 סוגי תרופות מרשם ותרופות OTC ללא מרשם וכן כ- 5,000 המונחים הרפואיים וביניהם מחלות ותסמינים שונים.. אינפומד הינו הפורטל הרפואי הגדול בישראל, הזוכה ללמעלה מ- 60,000 גולשים שונים ביום ולמעלה ממיליון גולשים בחודש. מדובר בפורטל הראשון המרכז את כל סוגי המידע לגולש בתחום הרפואה. הפורטל נמצא בכתובת: http://www.infomed.co.il
על פמי פרמיום
חברת פמי פרמיום, נוסדה בשנת 1991. כיום מונה החברה כ- 450 עובדים. החברה היא חלק מקבוצת דוידוף המתמחה ב- 2 תחומים : ביטוח וניהול שירות. הקבוצה מונה 6 חברות וכ-700 עובדים בישראל, ארה"ב, הודו ואנגליה. פמי פרמיום מתמחה במתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ללקוחותיה. לשם כך מפעילה החברה תהליכי מדידה, בקרה ושיפור מתמיד, ומאמנת באופן קבוע את העובדים. פמי פרמיום מפעילה מערכות מידע ובקרה מתקדמות, המנהלות מדי יום אלפי פניות של לקוחות בתחומי הפעילות השונים. מרכז שירות הלקוחות של החברה עובד 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה.
פמי פרמיום הינה זוכת פרס המצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול לשנים 2006,2007 ו2009. החברה נושאת בגאווה בשני תקני איכות (תקני ISO) שהעניק מכון התקנים הישראלי: תקן 9001:2000.
בברכה,
מזל זאורוב
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי
0523271366
(באדיבות פמי פרימיום).