טבע ישראל ו-AHAVA משיקות קמפיין לתמיכה בהשקת סדרת הטיפוח והטיפול לעור Clineral

"טבע וAHAVA למען העור שלך"

טבע ישראל ו-AHAVA משיקות קמפיין

לתמיכה בהשקת סדרת הטיפוח והטיפול לעור Clineral

שנבדקה קלינית על חולים במגוון בעיות עור

עלות ההשקה בקמפיין כ-  2 מיליון ש"ח

בהמשך להשקת סדרת הטיפוח והטיפול לעור Clineral , משיקות חברות "טבע ישראל" ו-AHAVA קמפיין לתמיכה בסדרה, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, תחת המסר "טבע וAHAVA למען העור שלך". במהלך השקיעה החברה כ- 2 מיליון ₪.

הקמפיין יעלה ב-15 בספטמבר בערוצים 2, 10  וכן בעיתונות המודפסת וימשך כשלושה שבועות. הסרטון יציג גברים נשים וילדים בעלי עור ללא דופי.

Clineral  –  סדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, הכוללת בשלב הראשון שמונה מוצרים. סדרת המוצרים מעניקה מענה ספציפי וייחודי, המסייע בשיקום  העור במקרים של בעיות עור  שונות

קו המוצרים הייחודי שהינו פרי המפגש החדשני בין טבע ישראל לבין Ahava נקרא Clineral .  השם מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה:  סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקו קלינית על חולים עם מגוון בעיות עור ומבוססים על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח,  בשילוב תמציות צמחים.

השקת סדרת Clineral נועדה לתת מענה לצורך של כ-20 אחוזים מאוכלוסיית ישראל- תינוקות, ילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות עור, למצוא על המדף מותג דרמטולוגי, אשר יעניק להם פתרונות ייעודיים ואיכותיים למגוון בעיות עור.

הדר מרחב נאמן מנהלת יחידת שיווק תרופות ללא מרשם (OTC) ומוצרי צריכה ב'טבע ישראל': "החדשנות של המיזם היא בזיהוי צורך אמיתי למוצרים שיהוו פיתרונות ספציפיים ואיכותיים לבעיותיהם. השילוב בין טבע ישראל ו Ahava, יוכל לתת ערך מוסף לצרכנים עם בעיות עור, תוך מינוף המשאבים הטבעיים האיכותיים של ים-המלח והמובילות והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זאת, על מנת ליצור מוצרים עם בידול מובהק שיאפשר הובלה בנישה  – שזוהתה כצורך".

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here